Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@03:56:47 GMT

دستگیری دستفروش‌های گوشی‌قاپ

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۵۱۸۷

دستگیری دستفروش‌های گوشی‌قاپ

اجتماع > اجتماعی - ۲ برادر در نقش دستفروش راهی خیابان‌ها می‌شدند تا نقشه سرقت‌هایشان را عملی کنند.

 آنها به بهانه فروش عطر و ساعت سد راه طعمه‌هایشان می‌شدند و با شگردی عجیب گوشی آنها را می‌قاپیدند. به گزارش همشهری، تحقیقات برای دستگیری برادران سارق با شکایت یکی از مالباختگان شروع شد. او گفت: در خیابان جوانی سد راهم شد و گفت که ساعت، عطر و ادکلن اورجینال می‌فروشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من اما گفتم که تمایلی برای خرید ندارم و در نهایت وقتی دید خریدار نیستم، خواست شماره‌اش را در گوشی‌ام ثبت کنم تا درصورت نیاز به عطر و ادکلن با او تماس بگیرم.من هم گوشی‌ام را از جیبم بیرون آوردم اما در همین لحظه مرد جوان آن را قاپید و سوار خودروی پژویی که در آن نزدیکی پارک بود شد و گریخت.

با آغاز تحقیقات کارآگاهان با کمک شاکی و بررسی دوربین‌های مداربسته شماره پلاک خودروی دزدان را به‌دست آوردند و موفق به شناسایی مالک آن شدند. این مرد مدعی شد که ماشینش را به‌صورت قولنامه‌ای فروخته است و آخرین خریدار به نام سعید شناسایی و معلوم شد او همان کسی است که گوشی شاکی را قاپیده است.

از آنجا که مالک اصلی پژو، آن را مجهز به سیستم جی‌پی‌اس کرده بود مأموران موفق شدند این خودرو را در منطقه مسعودیه شناسایی و سعید را که قصد داشت در پوشش دستفروش از فرد دیگری سرقت کند، دستگیر کنند. همزمان راننده پژو که برادر وی به نام غلام بود نیز به دام افتاد. به گفته سرهنگ احمد نجفی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران، متهمان به سرقت‌های متعددی اعتراف کردند و قاضی پرونده مجوز انتشار عکس بدون پوشش چهره آنها را صادر کرده و دیگر شاکیان می‌توانند برای شکایت به پایگاه دوم پلیس آگاهی مراجعه کنند.

در همین زمینه: دستگیری شرور معروف ۵۰۰ متر مانده به ترکیه دستگیری موبایل‌قاپ و افشای راز سیاه مرد ثروتمند دستگیری ۹۰۹ تبهکار در عملیات رعد ۱۱ درگیری هولناک، پایان کورس عجیب ۲ راننده در پایتخت

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران کلانتری ۲۶ ماهدشت پنج سارق سابقه دار و حرفه‌ای که در زمینه سرقت در این منطقه فعالیت داشتند، شناسایی شدند.

وی مطرح کرد: در ادامه مأموران با ایجاد گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق فعالیت این سارقان، هر پنج متهم را در حین سرقت دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه پلیس به ۲۵ فقره سرقت اماکن خصوصی، داخل خودرو و احشام اعتراف کردند و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، عنوان کرد: تمام مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند.

وی در پایان از شهروندان خواست هشدارهای انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6092141

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد