Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@21:06:20 GMT

مدیران به حوزه اطلاع رسانی توجه ویژه داشته باشند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۵۲۳۶

مدیران به حوزه اطلاع رسانی توجه ویژه داشته باشند

علیرضا رادفر عصر روز دوشنبه در همایش روز ارتباطات و روابط عمومی و رونمایی از سند راهبردی روابط عمومی های آذربایجان غربی افزود: مسوولان روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین مردم و دستگاه اجرایی خود هستند و باید به این افراد فرصت داده شود تا بتوانند عملکرد ادارات خود را به درستی در جامعه منعکس کنند.
وی ادامه داد: روابط عمومی به عنوان علم مدیریت چرخه اطلاعات معنا شده است و مدیران این حوزه باید تلاش کنند تا با انعکاس صحیح عملکرد دولت بتوانند ارتباط 2 سویه بین مردم و جامعه را برقرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه عده ای حوزه اطلاع رسانی دولت را ضعیف جلوه می دهند، افزود: مسوولان روابط عمومی باید وارد عرصه شوند تا ضعفی در حوزه اطلاع رسانی از عملکرد دولت وجود نداشته باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: فعالان حوزه ارتباطات به وظیفه خطیر خود یعنی ایجاد امید در جامعه به درستی عمل کنند تا بازخورد مناسبی در جامعه دریافت شود.
رادفر افزود: عده ای که عملکرد دولت را زیر سوال می برند، بدانند که دولت به عنوان دستگاه اجرای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کار و تلاش می کند و در واقع این افراد نظام را مورد هجمه قرار داده اند.
وی اضافه کرد: دولت در تلاش است تا رفاه اجتماعی و توسعه روز افزون را در جامعه فراهم کند و روابط عمومی ها نیز تلاش های دولت را باید به جامعه منعکس کنند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه روابط عمومی وکیل مدافع سازمان در جامعه و مدعی العموم مردم در سازمان خودش است، گفت: مدیران باید به روابط عمومی اعتماد داشته باشند و جایگاه آن را باور کنند.
حسام شیرازه محبت با بیان اینکه برخی انتقاد می کنند که حوزه اطلاع رسانی دولت ضعیف است، ادامه داد: همکاران ما در حوزه روابط عمومی در تلاش هستند تا اخبار و اطلاعات را تکمیل و بروز رسانی کنند ولی برای بیان این اخبار مدیران باید وارد عرصه شوند و عملکرد خود را بیان کنند.
وی اضافه کرد: باید آمار و اطلاعات از کانال مدیران در اختیار حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی قرار بگیرد و اگر ضعفی در این حوزه وجود دارد به خود مدیران بر می گردد.
وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها رکن اصلی مدیریت افکار عمومی در جامعه هستند، گفت: رسانه ها و فعالان حوزه روابط عمومی باید با همکاری یکدیگر در راستای آگاه سازی روزافزون مردم در حوزه های مختلف تلاش کنند.
شیرازه محبت افزود: مسوولان روابط عمومی ادارات بدانند که رسانه ها با آنان همراه هستند و نقش آنها یک نقش ارتباطی و اطلاع رسانی است.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه با همکاری رسانه ها می توان عملکرد ادارات را در جامعه منعکس کرد، ادامه داد: باعث تاسف است که مدیران یک مجموعه با رسانه ها در ارتباط نباشند و باید این امر تصحیح شود.
وی ادامه داد: روابط عمومی ها باید بستر را فراهم کنند و به عنوان پل ارتباطی بین سازمان خود و رسانه ها عمل کنند تا اطلاع رسانی مناسبی از عملکرد ادارات در جامعه صورت گیرد.
به گزارش ایرنا در این همایش از سند راهبری روابط عمومی های آذربایجان غربی که برای دومین بار در سطح کشور در این استان تدوین شده است، رونمایی شد و فعالان برتر حوزه روابط عمومی استان مورد تجلیل قرار گرفتند.
تمبر یادبودی با عنوان مدیر حامی روابط عمومی نیز توسط مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری به استاندار آذربایجان غربی و معاون سیاسی استاندار اهداء شد.
3072/8135
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آذربایجان غربی روابط عمومی روابط عمومی و امور بین الملل معاون سیاسی امنیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه/ شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین پس از گذشت ۲۰۰ روز از جنگ غزه آماری جدید درباره وضعیت بحرانی کودکان در این باریکه منتشر کرد.

بنابر اعلام دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین از آغاز جنگ علیه غزه تاکنون، ۳۰ کودک فلسطینی در اثر گرسنگی و سوء تغذیه شدید جان خود را از دست داده اند.

همچنین در شرایط کنونی ۱۷ هزار کودک فلسطینی بدون داشتن والدین خود (پدر یا مادر یا هر دو) در این باریکه زندگی می کنند.

براساس آخرین آمارها در جنگ غزه تاکنون بیش از ۳۴ هزار نفر به شهادت رسیده اند که ۷۲ درصد از آنها زن و کودک هستند.

کد خبر 6086464 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه | شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه/ شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ