Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@06:31:05 GMT

ویزای مالک روسی چلسی زیرتیغ

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۵۳۳۰

ویزای آبراموویچ سه هفته پیش، زمانی که او به خارج از انگلیس سفرکرده بود منقضی شد و تاکنون وزارت کشور انگلیس پاسخی درخواست تمدید ویزای وی نداده است. او از ویزای نوع «تیر ۱» (Tier ۱) مخصوص افرادی که بیش از ۲ میلیون پوند در انگلیس سرمایه‌گذاری می‌کنند برخوردار است.

تاخیر در صدور ویزای آبراموویچ سبب شد تا او شنبه گذشته از شرکت در مسابقه فینال جام حذفی انگلیس میان چلسی و منچستریونایتد که به پیروزی یک‌بر صفر چلسی منجر شد، باز بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی دفتر نخست‌وزیری انگلیس امروز بدون ربط دادن مشکل ویزای آبراموویچ با جنگ سیاسی لندن و مسکو اعلام کرد که دولت این کشور در نظر دارد تا دور تازه‌ای از سخت‌گیری‌های مهاجرتی را برای سرمایه‌گذاری خارجی به اجرا بگذارد.
وی توضیح داد:این سخت‌گیری‌ها پیشتر هم بوده و ممکن است منجر به ابطال ویزای متقاضی شود.

انگلیس به‌طور مشخص علت تاخیر در تمدید ویزای این سرمایه‌دار روس را تائید نکرده است؛ کمیته روابط خارجی مجلس عوام انگلیس امروز دولت این کشور را به چشم‌پوشی از تمرکز ثروت الیگارش‌های روس در این کشور متهم کرد. بااین‌حال سخنگوی دفتر نخست‌وزیری انگلیس تاکید کرد که لندن به خروج پول‌های کثیف از کشور متعهد است.

بر اساس رتبه‌بندی ساندی‌تایمز آبراموویچ با سرمایه ۱۲.۶۴ میلیارد دلار در رده سیزدهمین فرد ثروتمند ساکن در انگلیس قرار دارد.
روابط میان لندن و مسکو طی دو ماه گذشته در پی مسمومیت سرگئی اسکریپال جاسوس پیشین روس به‌شدت تیره شده است.

انگلیس، مسکو را به مسمومیت وی با ماده نوویچوک ساخت روسیه متهم و به‌موجب آن ۲۳ تن از دیپلمات‌های این کشور را اخراج کرده است. روسیه نیز که هرگونه دخالت در این حادثه را رد کرده، ده‌ها تن از دیپلمات‌های انگلیسی را از خاک این کشور اخراج کرده است.

علاوه بر انگلیس، آمریکا و شمار زیادی از کشور‌های عضو اتحادیه اروپا ضمن حمایت از موضع لندن، تعدادی از دیپلمات‌های روسیه را که جاسوس معرفی کرده، از کشور خود اخراج کرده‌اند.

اسکریپال سال ۲۰۱۰ هنگام تبادل جاسوسان میان واشنگتن و مسکو به انگلیس پناهنده شد که در آن، روسیه چهار جاسوس خود را با ۱۰ جاسوس آمریکا مبادله کرد.

وی پیش‌تر مامور اطلاعاتی روسیه بود که به دلیل جاسوسی برای دولت انگلیس درسال ۲۰۰۶ (۱۳۸۵) به ۱۳ سال حبس در مسکو محکوم شد. او متهم بود که هویت جاسوسان روس را در اروپا به سازمان جاسوسی‌ام. آی.۶ گزارش داده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: باشگاه چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قربانی در بین بهترین‌های روسیه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد قربانی که در نقل و انتقالات زمستانی انتقالی یک میلون یورویی از سپاهان اصفهان به اورنبورگ داشت، دو روز قبل (چهارشنبه) در مرحله یک چهارم نهایی روسیه کاپ مقابل دینامو مسکو به میدان رفت و در جریان شکست چهار بر دو تیمش موفق به گلزنی شد.

این هافبک ایرانی که نخستین بازی ملی خود را در فیفا دی اخیر در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان انجام داد، در بازگشت به روسیه شرایط خوبی را تجربه کرد و در بازی با دینامو مسکو هم خطرناک ظاهر شد.

محمد قربانی در دیدار روسیه کاپ مقابل دینامو مسکو با وجود اینکه تیمش با نتیجه چهار بر دو شکست خورد، یک گل به ثمر رساند و با عملکردش در تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها قرار گرفت.

هافبک ایرانی اورنبورگ در چهار بازی لیگ برتر روسیه به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته و در دو بازی ثابت در جام حذفی و روسیه کاپ نیز توانسته برابر اسپارتاک مسکو و دینامو مسکو گلزنی کند.

دیگر خبرها

  • قربانی در بین بهترین‌های روسیه (عکس)
  • تحولات اوکراین|اوضاع در جبهه نبرد به نفع مسکو تغییر کرده است
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • شکست اورنبورگ در جام حذفی روسیه با وجود درخشش قربانی
  • روز شاد سپاهانی‌ها: لژیونر هم گل زد
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • قربانی همزمان با سپاهان بازی می‌کند
  • سفر معاون وزیر خارجه ایران به مسکو
  • چرا جنگ ایران و اسراییل به نفع روسیه نیست؟
  • واکنش تند پوچتینو به درگیری شاگردانش برسر زدن پنالتی+ فیلم