Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) مانوئل گومز آسبو و باربارا سانسیک، سفرای اسپانیا و اسلوونی در سرزمین‌های اشغالی، را به سبب رأی مثبت این کشورها به قطعنامه پیشنهادی در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد برای تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درخصوص کشتار وحشیانه تظاهرکنندگان فلسطینی به دست نظامیان اسرائیلی در نوار غزه و تحقیق درباره شرایط حقوق بشر در قدس شرقی، کرانه باختری و نوار غزه احضار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود روز سه شنبه نیز اُلیور بِل، سفیر بلژیک در سرزمین های اشغالی، در همین رابطه احضار خواهد شد.

در ادامه گزارش اسپوتنیک آمده است شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد روز هجدهم ماه مه قطعنامه ای را تصویب کرد که به موجب آن تشکیل ساز و کار مستقلی برای تحقیق درباره نقض حقوق بشر از سوی نظامیان اسرائیلی که به شهادت بیش از 60 تظاهرکننده فلسطینی و زخمی شدن دست کم 2000 نفر منجر شد، درخواست شده است. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، با حمله به سازمان ملل به سبب تصویب طرح مذکور، این نهاد بین المللی را به اتخاذ تصمیمات مغرضانه علیه رژیم صهیونیستی متهم کرد.

رژیم صهیونیستی تظاهرات مردم فلسطین را که در اعتراض به افتتاح سفارت آمریکا در قدس اشغالی برگزار شده بود، به طرزی وحشیانه سرکوب و بیش از 60 فلسطینی از جمله یک کودک 8 ماهه را به شهادت رساند.
انتهای پیام/

احضار سفرای کشورهای اروپایی توسط وزارت خارجه اسرائیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اتحادیه اروپا فلسطین سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۵۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات زیرگیری در قدس اشغالی و زخمی شدن دو صهیونیست

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد خبر‌ها از عملیات زیرگیری با خودرو در قدس اشغالی و زخمی شدن دو نفر حکایت دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سازمان اورژانس رژیم اشغالگر هم زخمی شدن دو نفر را در این عملیات تأیید کرده است. رسانه‌های صهیونیستی همچنین از حضور گسترده نیرو‌های امنیتی و پلیس و ضبط سلاح کارلو در محل حادثه خبر دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پلیس اسرائیل اعلام کرد دو نفر را به اتهام انجام عملیات زیرگیری با خودرو در دو محل نزدیک به هم در قدس اشغالی تحت تعقیب قرار داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این ادعای صهیونیست‌ها در حالی است که برخی منابع محلی اعلام کردند عاملان این عملیات دو نفر بوده و به سلامت محل عملیات را ترک کرده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این حمله ساعاتی قبل از شروع عید پسح انجام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی به نبش قبر اجساد بیمارستان غزه اعتراف کرد
  • بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند
  • آمار وحشتناک از ۲۰۰ روز وحشی‌گری صهیونیست‌ها در غزه
  • هشدار اسپانیا به رژیم صهیونیستی درباره حمله به رفح
  • عملیات زیرگیری در قدس اشغالی و زخمی شدن دو صهیونیست
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی+ فیلم
  • طوفان الاقصی| مقام سازمان ملل: زمان پایان اشغالگری فرا رسیده است
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • روز ۱۹۸ طوفان‌الاقصی |حمله پهپادی به جولان اشغالی/ نشست کابینه جنگی اسرائیل برای بررسی بن بست در مذاکرات آتش بس
  • تصمیم بی سابقه آمریکا برای تحریم یک واحد از ارتش اسرائیل/  تصویب کمک نظامی ۲۶ میلیارد دلاری آمریکا به اسرائیل/ حمله پهپادی مقاومت عراق در جولان اشغالی/ احضار سفرای چند کشور توسط اسرائیل