Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی شامگاه دوشنبه در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی افزود: جذب حداکثری تسهیلات اشتغال روستایی در استان ضروری است و این تسهیلات تا ۴۰۰ میلیارد تومان برای استان قابل افزایش است.

احمدی با بیان اینکه باید از ظرفیت ایجاد شده به نحو مطلوبی استفاده شود، اظهار کرد: واحد های دارای ظرفیتی در استان وجود دارد که قابلیت جذب بخشی از این تسهیلات را دارا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بر هدفگذاری صحیح در راستای توسعه بخش خوشه ها و احصای حلقه های مفقوده با محوریت زنجیره کامل فرش تاکید کرد و بیان داشت: در این بخش ظرفیت های بسیار بالایی در استان وجود دارد.

وی با اشاره به وجود چند واحد ریسندگی در استان، بر احصای مشکلات این واحد ها و رفع آنها تاکید کرد.

احمدی از روند مطالبه گری رفع مشکلات واحد های تولیدی دارای پتانسیل به ویژه در حوزه ریسندگی انتقاد کرد و گفت: باید مشکلات این واحد ها شناسایی و نسبت به رفع مطلوب آنها اقدام شود.

استاندار گفت: در رابطه با نظارت بر اجرای پروژه ها، موارد تخلفات و مسائل این حوزه، دستگاه های نظارتی در برخورد با تخلفات نیاز به هماهنگی با استاندار ندارند و بر اساس چارچوب قوانین اقدام کنند.

وی افزود: همچنین با حذف شرایط قانونی به شکل سلیقه ای، برخورد خواهد شد.

احمدی بیان داشت: در حوزه مناقصات نیز رفع معارض و اصلاح مسیر در موارد دارای مشکل مورد تاکید است.

وی افزود: در اجرای قانون با هیچکس تعارفی نداریم.

کد خبر 4302833

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد علی محمد احمدی یاسوج ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران مشهد خرم آباد اشتغال بیرجند تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۵۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انسیه خزعلی با اعلام این خبر اظهار کرد: در این معاونت موضوع مشاغل خانگی به صورت ویژه حمایت می‌شود که صنایع‌دستی نیز در این موضوع قرار می‌گیرد. ما سعی می‌کنیم حمایت‌هایی را از این افراد داشته باشیم.

معاون امور بانوان و خانواده رئیس‌جمهور افزود: به همین منظور تسهیلاتی را به بانوان فعال در مشاغل خانگی و نیز حوزه صنایع‌دستی تخصیص داده‌ایم و از این طریق از این بانوان حمایت می‌کنیم.

او با اشاره به فعالیت بانوان در حوزه صنایع‌دستی اضافه کرد: بیش از ۷۰ درصد فعالان در حوزه صنایع‌دستی بانوان هستند. در همین راستا و با هدف حمایت از بانوان، در هر استان بازارچه‌هایی را پیگیری می‌کنیم و اعتبارات آن را تخصیص می‌دهیم و از این طریق به دنبال حمایت از بانوان هستیم.

خزعلی خاطرنشان کرد: حمایت از بانوان سرپرست خانوار می‌تواند باعث توانمند شدن آنها و تقویت بنیان‌های خانواده شود و خوشبختانه رشته‌های صنایع‌دستی در این موضوع نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • تخصیص تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی برای سازندگان شهر هوشمند