Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@16:54:11 GMT

آرتتا کنار رفت؛ امری سرمربی آرسنال می شود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۶۸۷۱

آرتتا کنار رفت؛ امری سرمربی آرسنال می شود

رسانه های انگلیسی ادعا کردند که با منتفی شدن حضور میکل آرتتا روی نیمکت آرسنال، اکنون اونای امری گزینه اصلی جانشینی آرسن ونگر در این تیم است.

به گزارش "ورزش سه"، ونگر بعد از 22 فصل حضور در آرسنال، از این باشگاه جدا شد و اکنون توپچی های لندن به دنبال جانشینی برای او هستند.

پیش از این از میکل آرتتا، کاپیتان سابق آرسنال و دستیار فعلی پپ گواردیولا به عنوان گزینه اصلی جانشینی ونگر نام برده می شد اما به نظر می رسد که او با مدیران باشگاه لندنی به توافق نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مایل بود که در مورد نقل و انتقالات تیم اختیارات بیشتری داشته باشد اما مدیران باشگاه حاضر به پذیرش این موضوع نشدند.

به همین دلیل، اکنون از امری به عنوان جدی ترین گزینه هدایت آرسنال در فصل آینده نام برده می شود. این مربی اسپانیایی که در دو فصل اخیر هدایت پاری سن ژرمن را برعهده داشت، در پایان فصل اخیر از این باشگاه جدا شد و گفته می شود که امروز در لندن با مدیران آرسنال مذاکره کرد.

 

 

 

گی‌یم بالاگه، کارشناس اسپانیایی اسکای اسپورتس، در گفتگو با یکی از برنامه های این شبکه گفت:" من شنیدم که اونای امری در لندن بود و با آرسنال مذاکره کرد. این با همه واقعیت های موجود مطابقت دارد؛ او با باشگاهی قرارداد ندارد، یک گزینه درجه یک است و این شغل را هم می خواهد.

ما در مورد کسی صحبت می کنیم که در دوران حرفه ای اش در باشگاهی مانند سویا، فوق العاده کار کرد و همین هفته گذشته به خاطر کاری که در پاری سن ژرمن انجام داد، مربی سال فرانسه شد."

پاری سن ژرمن آرسن ونگر (سرمربی) آرسنال اونای امری (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن آرسن ونگر سرمربی آرسنال اونای امری سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین

به گزارش "ورزش سه"، به جرئت می‌توان گفت ویتال هاینن یکی از جنجالی‌ترین مربیان دنیای والیبال محسوب می‌شود. جوش و خروش او در کنار زمین یکی از ویژگی‌های خاص این سرمربی بلژیکی محسوب می‌شود که البته باید به دانش فنی بالای او نیز اعتراف کرد.

هاینن همواره یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال ایران نیز به حساب آمده، اما هیچگاه حضور او در تیم ملی نهایی نشد. او حتی اخیراً یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی بهروز عطایی در تیم ملی والیبال ایران نیز به شمار می‌آمد اما نهایتاً به دلایل نامعلوم حضورش در تیم ملی منتفی شد.

حالا از تصمیم جدید و غیرمنتظره ویتال هاینن رونمایی شده است. او بعد از استعفا از هدایت تیم ملی والیبال زنان آلمان و یک باشگاه در ترکیه حالا رسماً هدایت تیم ملی والیبال چین را بر عهده گرفته تا چالش جدید خود را به شکل غیر منتظره‌ای آغاز کند.

والیبال چین در سال‌های اخیر دچار پسرفت زیادی شده و از بین قدرت‌های آسیا فاصله گرفته است. حالا باید دید آیا آنها می‌توانند با سرمربی بزرگی مثل هاینن دوباره روزهای خوبی را تجربه کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏
  • بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد