Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@13:06:30 GMT

کشف یکی از سه دایناسور تی رکس دنیا +عکس

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۷۰۲۹

کشف یکی از سه دایناسور تی رکس دنیا +عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  موزه تاریخ طبیعی پاریس آماده‌ی دریافت اسکلت دایناسوری است که در منطقه‌ی شرق آمریکا پیداشده است. این نمونه عجیب تیرانوسوروس در موزه‌ای درهلند به نمایش درآمده، سپس به بارسلون منتقل شده و پس از نمایش در آنجا به پاریس منتقل خواهدشد. این اسکلت باعث خوشحالی دیرینه شناسی به نام «رونان الن» شده به طوریکه او به محفظه حامل اسکلت نزدیک شده و از آن استقبال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبرگزاری پاریسین اعلام کرده هیچ کس اجازه لمس این حیوان عظیم الجثه راندارد، او دارای ۲۵۰ قطعه استخوان و ۵۴ دندان می‌باشد. اسکلت او در سال ۲۰۱۳ در شرق آمریکا کشف شد ویکی از سه T-Rex موجود در دنیاست که تقریبا ۷۵ درصد از استخوانهایش باقی مانده. قدمت او به ۶۶ میلیون سال قبل برمی‌گردد. جنسیت آن ماده بوده و ۳۰ ساله است. در زمان زنده بودنش ۸ تن وزن داشته است.
منبع: میزان

انتهای پیام/

کشف اسکلت دایناسور تی رکس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دیوید تیلور» المپیک پاریس را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا که در ایالت پنسیلوانیا برگزار شد، دیوید تیلور، کشتی گیر نام آشنا برای ایرانی‌ها و دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک در دومین مبارزه خود مقابل آرون بروکس پدیده ۲۳ ساله کشتی آمریکا و دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان در سال ۲۰۲۳ به میدان رفت.

تیلور در پایان در یک مبارزه سخت و نفس گیر با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد تا با قبول دومین شکست، ناباورانه حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد.

این در حالی است که حسن یزدانی تا چند روز دیگر پس از پایان دوره نقاهت خود به تمرینات برمی‌گردد، اما قاسمپور که در پس از ناکامی در وزن ۹۷ کیلوگرم سودای بازگشت به وزن ۸۶ کیلوگرم را دارد، حالا برای رسیدن به میدان المپیک جدال سرسختی با حسن یزدانی خواهد داشت.

کد خبر 6083950 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» و شکستن هژمونی آمریکا
  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • آیا در مورد حادثه اصفهان بین ایران و آمریکا پیامی منتقل شد؟
  • ساخت گلخانه و مزایای آن
  • واکنش سرمربی تیم‌ملی کشتی به حذف تیلور
  • کاوه: شکست تیلور به آرامش روانی تیم ما کمک می‌کند
  • «دیوید تیلور» المپیک پاریس را از دست داد
  • دیوید تیلور سهمیه المپیک را از دست داد
  • دیوید تیلور المپیک پاریس را از دست داد!
  • برای ملاقات با اسکلت نیمه کاره!