Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@07:10:01 GMT

حراج تکه ای از کیک عروسی پرنسس دایانا

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۷۳۸۷

جان هوتسون ۴۴ ساله اهل فلوریدا کلکسیونی از لوازم دایانا را نزد خود نگهداری کرده است که ارزش آن ۵۰۰ هزار دلار تخمین زده می‌شود؛ نکته جالب در این کلکسیون تکه‌ای از کیک ازدواج پرنسس دایانا و پرنس چارلز است که اکنون ۳۶ سال از عمر آن می‌گذرد. هوتسون می‌گوید از بین تمام این کلکسیون ارزشمند این کیک میوه‌ای را به طرز عجیبی دوست دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تکه‌ای از کیک مراسم ازدواج پرنسس دیانا و پرنس چارلز که در سال ۱۹۸۱ برگزار شده بود در یک حراج بزرگ به فروش گذاشته است. این تکه کیک یکی از موارد موجود در این حراج با گزینه‌های خاص است که انتظار می‌رود ۱۲.۰۰۰ دلار به فروش برسد.

از جمله موارد این کلکسیون قیمتی می‌توان به قالب‌های صابونی اشاره کرد که پرنسس دیانا از باربودا همراه خود آورده بود به علاوه یک کارت تبریک کریسمس که عکس خودش و پرنس چارلز به همراه امضای ملکه الیزابت و پرنس فلیپ بر آن به چشم می‌خورد. عکسی از دایانا به همراه جان تراورتا، برخی از یاد داشت‌های دیانا، یک تی شرت و حتی یک قالب صابون استفاده شده نیز در این میان به چشم می‌خورد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دلار ازدواج کریسمس ازدواج دلار پرنسس دایانا کیک عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۷۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج در ایران


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با معامله 180  قطعه شمش یک کیلوگرمی به پایان رسید. بنابراین طی 21 جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران 2,9 تن شمش مورد معامله قرار گرفته است.

 

طی جلسه معاملاتی امروز یک شنبه 9 اردیبهشت ماه 1403و در دو حراج عمده و خرد، مجموعا 250 قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد. میانگین قیمت شمش های طلای معامله شده در این روز،  4 میلیارد و 388 میلیون تومان به ثبت رسید.

بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران از ساعت 12 روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه برگزارمی‌ شود. 

زمان جلسه حراج از ساعت 12 تا 16 است و وجه‌الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال (3،500،000،000 ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت 24 روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند. طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • ۳ تن شمش طلا حراج شد
  • اعلام زمان حراج جدید سکه
  • زمان حراج جدید سکه اعلام شد
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش / او را با چاقو کشتم و آتش زدم!
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج در ایران