Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@07:41:33 GMT

طالع بيني خرداد ماه 97

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۷۴۹۴

طالع بيني خرداد ماه 97

خبرگزاري آريا -

طالع بيني خرداد
متولدين فرودين ماه:
اين ماه پول قابل توجهي به دستان مي رسد که اوضاع زندگي را تا حدي تغيير ميدهد ، سعي کنيد اين تغيير تاثير خوبي روي خانواده بگذارد و همگي در لذت بردن از آن سهيم بشويد ؛ اگر دچار مشکل شديد با خونسردي موفق به حل آن ميشويد.
شما انساني خونگرم و دستگير هستيد و تمام دوستان و آشنايان از شما به عنوان الگويي در رفتار و کردار نام ميبرند پس سعي کنيد اين خصلت زيبا را همچنان در خود حفظ کنيد و به ديگران نيز انرژي مثبت بدهيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متولدين ارديبهشت ماه:
چرا آنقدر با خودتان کلنجار مي‌‌رويد و مدام با ديگران برخورد نامناسب داريد. زندگي را سخت نگيريد که هرچه سخت‌گير باشيد، زندگي هم براي‌تان سخت خواهد گذشت. اهداف‌تان را گم کرده‌ايد. باز هم مي‌‌توانيد براي خود اهدافي تعيين کنيد و در جهت رسيدن به آنها گام برداريد. کسالتي داريد که به اميد خدا به زودي برطرف خواهد شد. فعلا از اين‌که چيزي را به زندگي خود اضافه يا کم کنيد خودداري کنيد که زمان مناسبي براي اين تغييرات نيست. عده‌اي از خوش‌قلبي شما مي‌‌خواهند سوء استفاده کنند، به شدت مراقب باشيد و با چشماني باز به اطراف نگاه کنيد و بي‌‌جهت به کسي اطمينان نکنيد.
براي تحقق آرزوي‌تان در تلاش هستيد. در اين راهي که قدم گذاشته‌ايد به سختي‌هايي برخورد مي‌‌کنيد که با تفکر و بدون عجله بايد آنها را از سر راه خود برداريد. براي برداشتن اين موانع مي‌‌توانيد از خانواده و دوستان نزديک‌تان کمک بگيريد ولي آنها را زياد از آرزويي که داريد مطلع نکنيد. او هميشه به فکر شماست، شما‌ چه‌‌طور؟
متولدين خرداد ماه:
بحثهاي احساسي هميشه جلوي تفکرات منطقي تان را مي گيرد. عجول هستيد و عجولانه تصميم مي گيريد. شرايط خانوادگي خوبي نداريد. بحثها و نگراني هاي تان بيشتر بر سر مسائل مالي است. مرتب از اين شاخه به آن شاخه مي پريد. اگر يک شغل ثابت داشته باشيد، نگران آينده ي مالي خود نخواهيد بود. از نظر مالي در اين نيمه به موفقيت چنداني نمي رسد، پس در خرج کردن کمي دقت کنيد.کمي نااميد هستيد، اما مدت زماني که بگذرد، اوضاع بر وفق مرادتان مي شود. هم از نظر شغلي و هم از نظر خانوادگي و مالي.
متولدين تير ماه:
گاهي مواقع مشکلات را نمي‌‌توان در يک لحظه خاص حل کرد بنابراين بايد موقتا حل آنها را به تعويق انداخت زيرا گذر زمان خود مي‌‌تواند تاثيرات خوبي بر روي آن مشکلات بگذارد و در نهايت اثر آنها را کم کند. به زودي در يک مهماني حضور خواهيد داشت و با کسي در اين مهماني آشنا مي‌‌شويد که مي‌‌تواند روند زندگي شما را تغيير دهد. اگر واقعا به کاري که مي‌‌خواهيد انجام دهيد، ايمان داريد مدام تحت‌تاثير حرف‌هاي منفي ديگران قرار نگيريد و در رابطه با آن، با کساني که شما را به انجام آن کار تشويق کرده‌اند مشورت کنيد.
جديدا با مسئله‌اي برخورد کرده‌ايد که حتي فکر کردن به آن هم در شما ايجاد نگراني مي‌‌کند ولي سرانجام بايد با آن مواجه شويد، بنابراين نگراني و ناراحتي را کنار بگذاريد و با عزمي راسخ و قدمي استوار به استقبال آن برويد و اگر درجايي لازم ديديد با خانواده آن را در ميان بگذاريد. راهنمايي‌هاي آنها بي‌‌فايده نخواهد بود. با کسي ملاقات خواهيد کرد که مدت‌ها انتظارش را مي‌‌کشيديد ولي ملاقات با او شرايطي خواهد داشت که شما بايد آنها را بپذيريد. پس دست به کار شويد.
متولدين مرداد ماه:
اگر تمام دنيا جمع شوند تا خود شما تصميمي قاطع براي خودتان و زندگي خودتان نگيريد هيچ تغيير مثبت و مناسبي در زندگي تان به وجود نخواهد آمد. عيب بزرگ شخصيت ي شما اين است که در اتخاذ تصميمات مفيد و سازنده کاهل هستيد و در مقابل، حسن بزرگ شخصيتي شما قدرت مقاومت و پايداري شما در برابر ناملايمات و شدايد زندگي است که شما در زندگي گذشته خود نمونه هاي زيادي از آن ها را ديده ايد. شما براي خودتان يک زندگي (کرم ابريشمي) درست کرده ايد خارج شويد.
در تدارک يک جابجائي محيط مثل (سفر) هستيد که بسيار خير و مبارک است و انشاءالله تعالي بزودي غربت و هجران شما به قربت و وصال منجر خواهد شد. سعي کنيد که مباني اقتصادي خود را قوي تر کنيد و بيشتر به ذات اقدس الهي اتکا و اتکال داشته باشيد.
متولدين شهريور ماه:
بخش عمده اين ماه به دنبال شانس براي دريافت دانش و يا تعداد زيادي افراد جديد و يا گذران وقت با خانواده و دوستان هست. زندگي عاشقانه شما مي تواند پر برکت تر شود البته با ورود سياره حاکم شما يعني ونوس در روز 5 م ماه. ونوس تا پايان ماه مهمان نشان شماست و باعث ايجاد نيروي عظيمي از اعتماد به نفس در شما خواهد شد و از قبال آن قادر به انجام کارهاي فوق العاده اي انجام دهيد. اين امر مي تواند براي شما که مجرد هستيد چون کسي بسيار جذاب را سر راه خود خواهد يافت. با انجام حرکت هاي کوچک ميتوان راه را براي هماهنگي بسيار هموار کرد اما شما شروع به راه رفتن محتاطانه کرده ايد. اگر عاشق حيوانات خانگي هستيد مي توانيد از پيوستن يکي به خانواده خود در حدود 23م ماه خوشحال باشيد. تمرين بيشتر باعث احساس اعتماد به نفس بيشتر در شما خواهد شد.

طالع بيني خرداد ماه
متولدين مهر ماه:
در اين ماه شاهد پيشرفت تلاشهاي گذشته هستيد و موفقيت در بسياري از چيزهايي که انجام مي دهيد تضمين شده است و همچنين معاملات مالي برايتان سود آور خواهند بود. فعاليتهاي ورزشي و باثبات ، کليد موفقيت در انجام فعاليتهاي يا وظايف خود هستي و همينطور نمايش دهنده قابليتهاي خوب شما هستند. در زندگي شغلي تان با تصميم گيري هاي مستقل نتايج بسيار ارزنده اي بدست مي آوريد و با بالا رفتن سطح اعتماد به نفس تان باعث حيرت اطرافيان مي شويد.
سعادت زناشويي تان در گرو ايجاد ثبات در آن است و با رفتار پسنديده و جذابيت باعث جذب جنس مخالف خواهيد شد. تفاهم در نهايت منجر به تصميم گيري براي ازدواج خواهد شد. افزايش مسئوليتهايتان ممکن است باعث کاهش زمان استراحت و شخصي تان شود. با زيردستانتان مدارا کنيد و از برخوردهاي پرخاشگرانه خودداري کنيد. در اين ماه به دنبال سفرهاي بين المللي هستيد. سفرهاي دور براي گسترش کسب و کار خواهيد داشت.
متولدين آبان ماه:
مدتي است به جاي حل مشکلات تان به خيال پردازي روي آورده ايد و اين مسأله نه تنها مشکل شما را حل نخواهد کرد بلکه رنجيده خاطرتان ميکند ، شما پتانسيل حل مشکلاتتان را داريد پس شجاعانه براي حل آن تلاش کنيد و بداني که موفق خواهيد شد .
اين ماه در فکر شروع کاري هستيد اما نتيجه آن شما را دچار نگراني کرده است ؛ بهتر است پس از همفکري باافراد ذيصلاح و آگاه هرچه زودتر تصميم مقتضي را بگيريد ، چون گذشت زمان بيش از حد به نفع تان نيست.
متولدين آذر ماه:
در ماه گذشته ممکن است بر شما لحظات موفقيت آميز فراوان گذشته باشد ولي بنا به عللي، قدر آن لحظات را ندانسته ايد. به نظر مي رسد اکنون در انديشه آنچه گذشته است به سر مي بريد اما به هر حال بايد توجه داشت که نه شما و نه هيچکس ديگري قدرت تثبيت کردن لحظات و نگهداشتن زمان را نداشته و ندارد.
در گذشته زندگي کردن به صلاح شما نيست ؛ توصيه من به شما اين است که در اين ماه از طريق ارتباط صميمانه با خداوند دوباره شرايط خوبي را براي خود فراهم کنيد و آنچه را در پي آن هستيد مجددا به دست آوريد ؛ صيقل دادن دل و تزکيه باطن، کليد موفقيت شماست.
متولدين دي ماه:
در اين ماه شما قادر هستيد بدون اينکه از ديگران تاثير منفي بگيريد يک تغيير اساسي و بزرگ را در زندگي تان ايجاد کنيد ، ابراز وجود به شما اجازه مي‌دهد که استعدادهاي دروني خود را بشناسيد و آنچه از احساسات‌تان که مجال ميابند بيان شوند را با ديگران تقسيم کنيد‌ و اين مهم نيست که چقدر کار پيچيده و دشواري است.
آنچه را اکنون واقعا ضروري است انجام دهيد بدون اينکه نياز باشد روش خود را بهم بزنيد ؛ برنامه ريزي و فکر کردن به آنچه که مي‌خواهيد انجام دهيد بهتر از اين است که کاري را بدون اينکه به عواقب آن فکر کنيد شروع کنيد.
متولدين بهمن ماه:
ممکن است از طرف دوست يا برخي افراد نزديک، مشکلاتي براي تان ايجاد شود. روابط خانوادگي شما گسترش خواهد يافت. چنان سرگرم شويد که حتي فرصت پيدا نکنيد که به نااميدي فکر کنيد. امروز سخت ترين چيزي را که مي توان در زندگي ياد گرفت اين است که از روي کدام پل بايد رد شد و کدام را بايد خراب کرد. در زمينه کاري با يک رقابت سخت روبرو خواهيد شد. شما از رقيبان خود هيچ چيز کمتر نداريد و با تصميماتي عقلاني موفق خواهيد شد. او دوست دارد که مشکلات خود را با شما در ميان بگذارد، به حرف او گوش دهيد. او مي تواند در شرايط بحراني به دادتان برسد. گرچه او بود و شما قدر او را ندانستيد.
متولدين اسفند ماه:
در اين ماه براي گرفتن يک تصميم مهم مالي اصول اساسي و ضروري را در اختيار نداريد اما توجه داشته باشيد که پنجره‌اي که براي فرصت هاي جديد به روي شما گشوده شده است فقط چند هفته مي‌تواند باز بماند و ديگر منتظر شما نخواهد ماند.
بسيار سخت است که بسرعت واکنش نشان دهيد چرا که عدم اعتماد به نفس در شما حتي فکر کردن را هم برايتان را هم سخت و دشوار مي‌کند.
نگران نباشيد؛ خوش بيني شما بازخواهد گشت ، در ضمن تا زماني که احساس اطمينان نکرده‌ايد از گرفتن تصيمات مهم و اساسي در رابطه با زندگي تان خودداري کنيد!
گردآوري:بخش سرگرمي بيتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش‌هایی از سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه پاسداران + فیلم

رهبر انقلاب در دیدار با اعضای سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی خطاب به آنها فرمودند: شما فرزندانِ عزیزِ این حقیر هستید؛ اگر کسی از بنده سؤال بکند که حالا شما از این بچّه‌ها، از این فرزندان راضی هستید، خواهم گفت که صددرصد راضی‌ام! امّا قانع نیستم، راضی هستم خیلی، قانع نیستم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • شما ایرانی‌ها پادشاه جهان اسلام و شیر خاورمیانه هستید + فیلم
  • شکست قطعی هر کسی که در برابر جریان مقاومت اسلامی بایستد
  • بیانیۀ جمعی از شاعران و نویسندگان تبریز درباره شهادت مدافع حرم حاج طالع یوسف‌اف در باکو
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • نماهنگ | راضی هستم، قانع نیستم
  • سخنان رهبر انقلاب درباره رضایت از سپاه پاسداران
  • سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه پاسداران
  • بخش‌هایی از سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه پاسداران + فیلم
  • یک پیش‌بینی جالب درباره عدد دلار در خرداد و تیر/ قیمت دلار چه تغییری می‌کند؟