Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@10:47:45 GMT

درآمد بانک های اماراتی به حدود ۸ میلیارد دلار رسید

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۸۰۴۳

درآمد خالص بانک های بازرگانی و اسلامی مستقر در ابوظبی در سه ماه نخست سال جاری میلادی با ۲.۸ درصد افزایش به ۷.۹ میلیارد دلار رسید.

به گزارش ایبِنا به نقل از عرب نیوز، مرکز آمار ابوظبی اعلام کرد که درآمد خالص بانک های بازرگانی و اسلامی مستقر در ابوظبی امارات در سه ماه نخست سال جاری میلادی با ۲.۸ درصد افزایش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ میلیارد درهم معادل ۲.۱۵ میلیارد دلار رسید.  

همچنین درآمد بانک های بازرگانی که در پایتخت امارات متحده عربی فعالیت دارند در پایان سه ماه نخست سال جاری میلادی به ۶.۵۶ میلیارد درهم افزایش پیدا کرد که حاکی از رشد ۳.۵ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که رقم ۶.۳۴ میلیارد درهم ثبت شده بود، دارد.

اما درآمد خالص بانک های اسلامی در سه ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ۱.۳۲ میلیارد درهم کاهش پیدا کرد؛ در حالی که این رقم برای سه ماه نخست سال ۲۰۱۷ میلادی ۱.۳۳ میلیارد درهم ثبت شده است.

بر همین اساس، سهم درآمد خالص بانک های بازرگانی در مجموع رقم اعلام شده ۸۳.۱ درصد است و سهم بانک های اسلامی در درآمد بانک های اماراتی ۱۶.۹ درصد است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین: ۱۰۰ میلیون دلار کمک‌های تسلیحاتی استرالیا در راه است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «دنیز شمیهال» (Denis Shmygal) نخست‌ وزیر اوکراین در سخنانی ادعا کرد که استرالیا در حال آماده سازی بسته کمکی ۱۰۰ میلیون دلاری برای اوکراین است.

بر اساس ادعای نخست‌ وزیر اوکراین، قرار است این پول برای خرید محموله بزرگی از هواپیماهای بدون سرنشین مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، استرالیا همچنین مهمات هوا به زمین را به اوکراین منتقل خواهد کرد.

این در حالیست که وی پیشتر نیز ادعا کرده بود که استرالیا پهپادهایی به ارزش ۳۲.۵ میلیون دلار و مجموعه بزرگی از سامانه های موشکی ضدهوایی را به کی یف ارائه خواهد کرد.

این در حالیست که استرالیا در خصوص اعای مطرح این مقام اوکراینی تا کنون بیانیه ای صادر نکرده است.

کد خبر 6091317

دیگر خبرها

  • قیمت دلار امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اوکراین: ۱۰۰ میلیون دلار کمک‌های تسلیحاتی استرالیا در راه است
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
  • قیمت دلار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • قیمت دلار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای
  • قیمت درهم امارات امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟
  • سقوط ین با اقدام بانک ژاپن