Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@23:56:08 GMT

داعش سوژه فیلم کارگردان زن ایرانی شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۸۴۳۲

داعش سوژه فیلم کارگردان زن ایرانی شد

انسیه شاه حسینی که سال هاست قصد دارد فیلمنامه «به کودکان شلیک نکنید» را بسازد و شرایط فراهم نمی‌شود، می‌گوید امید‌ها برای ساخته شدن این اثر بیشتر شده است.

خبرگزاری مهر: انسیه شاه حسینی که سال هاست قصد دارد فیلمنامه «به کودکان شلیک نکنید» را بسازد و شرایط فراهم نمی‌شود، می‌گوید امید‌ها برای ساخته شدن این اثر بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انسیه شاه حسینی کارگردان سینما با اعلام اینکه همچنان در انتظار ایجاد شرایط مناسب برای ساخت فیلم سینمایی «به کودکان شلیک نکنید» است، گفت: سال‌ها است در انتظار ساخت این فیلم هستم، اما شرایط مناسبی برای تولید آن فراهم نشده است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه در ۴۰ سالگی انقلاب به تولید فیلم‌هایی از این دست بیشتر توجه شود، بیان کرد: سیدامیر سیدزاده تهیه کننده فیلم به تازگی من را امیدوار کرده است تا بالاخره «به کودکان شلیک نکنید» جلوی دوربین برود.

این کارگردان سینما افزود: البته تاخیر در ساخت این اثر سینمایی سبب شد تا فیلمنامه «به کودکان شلیک نکنید» پخته‌تر شود و اتفاقاتی که در منطقه توسط داعش رخ داده است، داستان ما را کامل‌تر کند.

شاه حسینی در پایان تاکید کرد: این اثر سینمایی قرار است در عراق ساخته شود و صحنه‌هایی هم ممکن است در خوزستان فیلمبرداری شود.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Qaa

منبع: فردا

کلیدواژه: انسیه شاه حسینی داعش به کودکان شلیک نکنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۸۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه شلیک موشک‌های ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نخستین تصاویر از اصابت موشک‌های ایرانی به اسرائیل (فیلم) ویدئوی جالبی از موشک های ایرانی برفراز مسجدالاقصی لحظه رویارویی گنبد آهنین اسرائیل با موشک های ایران: نتیجه را ببینید

دیگر خبرها

  • السودانی: موشک های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده است
  • چرا داعش تاکنون حتی یک تیر به اسرائیل شلیک نکرده؟
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید
  • معرفی داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید |‌ هر که در این بزم مقرب‌تر است...
  • فیلم شلیک موشک‌های کروز سپاه در عملیات وعده صادق
  • سوژه بکر و روایت داستانی در تولید مستند رادیویی نقش دارد
  • ◄ موشک های کروز ابومهدی به اسرائیل شلیک شد؟ تصاویر
  • لحظه شلیک موشک‌های ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی (فیلم)