Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار نهاوند گفت: سرانه فضای سبز در نهاوند با فاصله استاندارد‌، ۶ مترمربع فاصله دارد. ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۴ استانها همدان نظرات

محمد حسین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درنهاونداظهار داشت: پروژه‌ها و برنامه‌های نیمه کاره در سطح شهر نهاوند زیاد است و همین دست ما را برای تعریف کار جدید بسته است که از جمله این پروژه‌ها پارک‌های سطح شهر که ناقص و نیمه کاره هستند و در حال حاضر در حال اتمام و اصلاح  کار در این پارک‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پروژه مهم میدان مرکزی نهاوند، تصریح  کرد: میدان مرکزی نیز پیش از عید از رخوت خارج  شد و برای ساماندهی آن هم  باید آب نما، روشنایی و زیباسازی آن اجرا شود.

شهردار نهاوند افزود: در حال حاضر سرانه فضای سبز در نهاوند 9.9 درصد است در حالی که سرانه استاندارد فضای سبز 15 مترمربع است و سرانه فضای سبز در نهاوند با فاصله استاندارد‌، 6 مترمربع فاصله دارد و باید به استاندارد برسد.

وی عنوان کرد: بر همین اساس نیز ساماندهی بام نهاوند، پارک‌های سطح شهر، میدان مرکزی و چهارباغ که از میدان سیدالشهداء آغاز می‌شود و در ورودی شهر از مسیر کرمانشاه قرار دارد که البته با امکانات ورزشی که قرار است نصب شود فضای سبز، نشاط اجتماعی و ورزش همگانی در شهر نهاوند تقویت می‌شود. 

300 میلیون تومان از محل اعتبارات 2018 به شهرداری نهاوند اختصاص یافت

شهردار نهاوند گفت: اختصاص 300 میلیون تومان از محل اعتبارات 2018 برای شهرداری نهاوند دستور داده شده است که در حال پیگیری برای تامین این اعتبار هستیم و باید شهر نهاوند  را برای رخداد  2018 آماده کنیم.

حسین‌پور بیان کرد: اولویت‌های اجرایی را کارشناسان شهری تعیین می‌کنند و برای رویداد 2018 شرایط طوری است که باید سیمای شهری را اولویت قرار داد و روش تبلیغات را باید تغییر داد و بنرهایی که شهر را محاصره کرده است حذف شود و پیش از آن باید فرهنگ‌سازی شود.

وی با اشاره به اجرای نهصت آسفالت در نهاوند، اظهار داشت: تقریبا تا دو هفته آینده با راه‌اندازی و تجهیز کارخانه آسفالت پس از سه سال تعطیلی از آسفالت خیابان‌های اصلی کار را شروع خواهیم کرد و در نهایت به معابر و محلات فرعی خواهیم رسید.

روزبازارهای ناموفق ساماندهی می‌شود

شهردار نهاوند با اشاره به ساماندهی دستفروشان در سطح شهر نهاوند، تصریح کرد: در بحث ساماندهی دستفروشان، نمی‌شود عجولانه کار کرد زیرا چند طرح برای آن اجرا شده که ناموفق بوده است و اما در قالب ساماندهی سدمعبر باید بازارچه‌های روز و محلی در مناطق مختلف شهر ایجاد کرد اما پیش از آن باید زیرساخت‌ها را فراهم و فرهنگ‌سازی کرد تا سبب نارضایتی ساکنین در این مناطق نشود.

انتهای پیام/م

R41405/P1361/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد

رئیس هیئت ورزش روستای وبازی‌های بومی ومحلی شهرستان نهاوند گفت: در این دوره از مسابقات تیم مینی فوتبال شهید رسانه الله مراد نادری روستای تکه در دیدار فینال با نتیجه ۲ بر ۱ تیم شهید سهرابی را بردو تیم شهید پیرزادی با نتیجه ۳ بر ۱ در ضربات پنالتی تیم کانون هلال احمر را برد.

ترکاشوند گفت: در مسابقه دو صحرانوری به ترتیب در رده نونهالان و نوجوانان تیم شهید نادری با کسب ۴۰۰ امتیاز اول شد تیم کانون هلال احمر با کسب ۳۰۰ امتیاز دوم شد و تیم شهید سهرابی و پیرزادی با کسب ۲۵۰ امتیاز به صورت مشترک سوم شدند .

او گفت: در مسابقات دارت که ۲۰ نفر شرکت داشتند تیم شهید نادری با ۳۵۰ امتیاز اول شد تیم کانون هلال احمر دوم شد و تیم شهید پیرزادی سوم شد.

رئیس هیئت ورزش روستای وبازی‌های بومی ومحلی شهرستان نهاوند گفت: این مسابقات به مدت ۲ روز به صورت صبح و بعد از ظهر برگزار و در پایان با دادن مدال کاپ و هدایایی از برترین‌ها تقدیر و نفرات برتر به مسابقات استانی بازی‌های بومی و محلی معرفی شدند.

 ترکاشوند گفت: این مسابقات با کمک پایگاه بسیج کانون فرهنگی و هنری مساجد دهیاری و شورای اسلامی بخش مرکزی وهیئت ورزش روستای وبازی‌های بومی ومحلی شهرستان نهاوند و اداره ورزش و جوانان نهاوند برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ساماندهی فضای کسب و کار؛ جهش تولید و صنعت در استان اردبیل
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • کشف ۲۵۶ کیسه آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • سرشاخه کاری درختان گردو در نهاوند
  • آزادسازی دو هزار مترمربع از زمین های کشاورزی اسلامشهر
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • مسیر نهاوند فیروزان زیر ذره بین مسئولان
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد