Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم باقری اسطوره پرسپولیس و مربی این تیم بعد از اعلام لیست تیم ملی توسط کی‌روش و سایر مسائل تیم پرسپولیس گفت‌وگویی اداشت که در زیر از نظرتان می‌گذرد.

* آقاکریم، در رابطه با قرار گرفتن نام سیدجلال در لیست انتظار تیم ملی چه نظری دارید؟

من یک ماه پیش با سیدجلال صحبت کردم و گفتم کی‌روش از تو در چند بازی بازی نگرفته و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تأکید داشتم این موضوع برایت دردسرساز نشود که سید هم در جوابم گفت نه مشکلی پیش نمی‌آید، خیالت راحت باشد! او در ادامه هم تأکید کرد کی‌روش قصد دارد به همه بازیکنان فرصت بازی بدهد و... اما وقتی شنیدم سیدجلال در لیست انتظار تیم ملی قرار گرفته، واقعاً شوکه شدم. کاری ندارم که سن و سال سید کمی بالاست اما انصافاً او بهترین بوده و حقش بود در لیست اصلی باشد، همین‌طور وریا که در پست دفاع راست بهترین نمایش‌ها را ارائه داده و به همراه سیدجلال جزو شایسته‌ها بودند. من فکر کنم همه در مورد این دو بازیکن چنین انتظاری داشتند اما با این وجود برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت دارم.

* فکر نمی‌کنید دود دعوای برانکو و کی‌روش به چشم بازیکنان پرسپولیس رفت؟

اصلاً چنین بحثی را قبول ندارم چون اگر کی‌روش قصد داشت مسائل قبلی که شما می‌گویید را دخیل ‌کند، اصلاً این دو نفر را هم از پرسپولیس دعوت نمی‌کرد یا سیدجلال را هم در لیست انتظار قرار نمی‌داد. هر مربی‌ای سلیقه خاص خودش را دارد و لیست جدید تیم ملی هم هیچ ربطی به دعای کی‌روش و برانکو ندارد.

* محمد انصاری هم از تیم ملی خط خورد و...

من فکر می‌کنم وارد کردن این موضوع به لیست که چند بازیکن از فلان تیم است و از فلان تیم بازیکن زیاد دعوت شده، اصلاً نگاه درستی نیست و نباید گفت سهمیه فلان تیم از تیم دیگر کمتر است و...

* در مجموع بازیکنان دعوت شده و لیست جدید را امیدوارکننده می‌دانید؟

بله لیست امیدوارکننده است و باید این را هم در نظر گرفت که ما از بیرون لیست و نفرات را می‌بینیم و آنها را می‌سنجیم و نظر می‌دهیم اما حتماً کی‌روش خیلی از مسائل را در لیست بازیکنان لحاظ کرده و آنها را مدنظر قرار داده است.

* در رابطه با دیدار تیم ملی کشورمان مقابل تیم‌های ترکیه، یونان و لیتوانی چه نظری دارید؟

مطمئناً سه بازی در نظر گرفته شده دیدارهای تدارکاتی خوبی برای تیم ملی ما محسوب می‌شوند خصوصاً ترکیه و یونان که تیم‌های قوی هستند و حتماً می‌توانند محک بسیار خوب و تأثیرگذاری در راه حضور خوب و قوی کشورمان در جام جهانی روسیه باشند.

* در بین سه تیم همگروه‌مان در جام جهانی خیلی‌ها فقط برای دیدار با مراکش امید به کسب ۳ امتیاز دارند.

من با خیلی‌ها کاری ندارم چون هرکس می‌تواند نظر خودش را بدهد اما انصافاً هر سه تیم همگروه‌مان تیم‌های پرقدرتی هستند و مراکش هم که قهرمان آفریقا بوده، اصلاً تیم ضعیفی نیست.

* در جام جهانی طرفدار چه تیمی هستید؟

طرفدار تیم خاصی نیستم و بیشتر بازی‌ها را می‌بینم اما گفتم علاقه خاصی به تیمی ندارم و فقط دوست دارم تیم ملی کشورم نمایش‌های آبرومندانه‌ای ارائه دهد.

* به حکم دادگاه CAS امیدوارید؟دوست دارم دادگاه CAS محرومیت پرسپولیس را لغو کند تا پنجره باز شود و به قول دوستان، ما هم نفس بکشیم.

* فکر نمی‌کنید باشگاه پرسپولیس مقصر بوده که در نیم‌فصل قرارداد بازیکنان را تمدید نکرد تا کار به اینجا بکشد که چند بازیکن برای تمدید قرارداد ناز کنند؟

باشگاه مقصر نیست، اینجا هم اروپا نیست که بازیکن قرارداد سه یا پنج ساله ببندد. متأسفانه اینجا همه بازیکنان قرارداد یک‌ ساله می‌بندند. باشگاه می‌خواست در نیم‌فصل قرارداد ببندد اما بازیکنان همه چیز را به پایان فصل موکول کردند!

* آقاکریم جای چه بازیکنی در لیست کی‌روش خالی است؟

جای خودم در لیست خالی است. (می‌خندد) البته این را به عنوان شوخی گفتم هرچند می‌دانم شما احتمالاً تیترش می‌کنید!

* کدام تیم را برای رویارویی پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم، قرعه بهتری می‌دانید؟

برای پرسپولیس فرقی نمی‌کند با چه حریفی روبه‌رو شود و درواقع اگر ما قوی هستیم، باید از رویارویی با هر حریفی استقبال کنیم.

* تکلیف خودتان برای تمدید قرارداد چه شد؟

برای ما وقت زیاد است. امیدوارم برای فصل بعد در باشگاه و تیم ما اتفاقات خوب دیگری بیفتد. اگر با من تمدید کردند که باز هم در مربیگری پرسپولیس نهایت تلاشم را انجام می‌دهم و اگر تمدید هم نشد، به عنوان هوادار تیم محبوبم را تشویق می‌کنم.

* آقاکریم به فینال اروپا نزدیک می‌شویم، بازار کری به همین بهانه بین شما و دو پسرتان احتمالاً داغ داغ است؟

امید پسر کوچکم که طرفدار لیورپول است، بدجوری برای من کری می‌خواند اما به او گفتم مگر اینکه در خواب ببیند لیورپول از سد رئال بگذرد.

* آقاکریم از فوت واسیلی گوجا خبر داشتید؟

من دو روز پیش خبردار شدم و از شنیدن این خبر کلی متأثر شدم. فکر می‌کنم باشگاه تراکتور باید در این زمینه اطلاع‌رسانی درستی انجام می‌داد که متأسفانه این مهم انجام نشد اما به هر حال واسیلی مربی‌ای بود که دو سال با ایشان کار کردم. او مربی بزرگی بود که خدمت زیادی به فوتبال آذربایجان کرد. خودم، برادران دین‌محمدی، شالچی، حلالی، ذوالمجیدیان، باهنر و رمضانی به نوعی مدیون واسیلی هستیم. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس تیم ملی بازی یونان ترکیه جام جهانی مراکش باشگاه پرسپولیس خواب فوت فوتبال پرسپولیس تیم ملی کریم باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۸۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان پرسپولیس پیگیر مطالبات

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس طی بازی‌های نیم فصل دوم موفق به کسب 19 امتیاز شده تا همچنان رقابت نزدیکی با استقلال برای کسب عنوان قهرمانی دنبال کند. با این حال در کنار بحث تمدید قرارداد، موضوع مربوط به دریافت مطالبات نیز از سوی بازیکنان پیگیری می‌شود.

بازیکنان پرسپولیس در فاصله هفت هفته مانده به پایان فصل موفق به دریافت تنها 40 درصد از مطالبات خود شده‌اند. این در حالیست که در فصل گذشته و در همین مقطع آنها 70 درصد دریافتی داشتند.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که این روزها بیشتر درگیر دریافت مجوز حرفه‌ای و بحث مالکیت باشگاه است، در تلاش است تا مسئله مطالبات بازیکنان و دیگر اعضای تیم را هم حل کند و باید دید چه زمانی این باشگاه قادر خواهد بود به تعهدات مالی خود عمل کند.

دیگر خبرها

  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟
  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال
  • لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 لو رفت
  • لیگ ملت‌ها: گزینه جنجالی ایران لیست داد
  • حافظ نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس + فیلم
  • لیست رئال مادرید برای تقابل با منچسترسیتی؛ شوامنی هم دعوت شد!
  • بازیکنان پرسپولیس پیگیر مطالبات 
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • بازیکنان پرسپولیس پیگیر مطالبات
  • آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت