Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه مریوان گفت: متأسفانه کارخانه‌ای برای اشتغال جوانان شهرستان مرزی بانه و مریوان وجود ندارد. ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۶ استانها کردستان نظرات

ماموستا مصطفی شیرزدای در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مریوان، با اشاره به آمار بالای بیکاری و وضعیت تأسف‌بار جوانان استان اظهار داشت: وظیفه مسئولان است که زمینه اشتغال جوانان کردستانی را ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رئیس جمهور و مسئولان وظیفه دارند برای جوانان اشتغال ایجاد کنند، گفت: استان با کار و اشتغال توسعه پیدا می‌کند اما اگر جوانان بیکار باشند، فساد بیشتر و وضعیت کنونی تغییری نمی‌کند.

امام جمعه مریوان تصریح کرد: در شهرستان مرزی بانه و مریوان با ذره‌بین به‌دنبال کارخانجاتی بگردید که جوانان در آنجا مشغول به‌کار شوند و محتاج دیگران نشوند، پیدا نمی‌کنید.

وی با بیان اینکه متأسفانه کردستان از کارخانجات محروم است، افزود: این همه مشکل بیکاری جوانان را منعکس می‌کنیم اما کسی پاسخ‌گوی فریادهای ما نیست.

ماموستا شیرزادی خاطر نشان کرد: باید مسئولان از خداوند بترسند و وعده‌های خود را برای اشتغال جوانان کردستانی عملی کنند، اگر خودشان آن وعده‌ها را فراموش کرده‌اند مردم آنها را فراموش نمی‌کند و جوانان چشم‌انتظار کار هستند.

انتهای پیام/م/ش

R7848/P1361/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار جهش تولید سرلوحه کار و تلاش مسئولان قرار گیرد

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، ماموستا فایق رستمی در دیدار نوروزی با فرماندار سنندج با تبریک ماه مبارک رمضان و همزمان با بهار طبیعت و سال جدید  اظهار داشت: فصل بهار سرآغاز تلاش و کار و یادآوری رستاخیز و محاسبه اعمال خود انسانهاست.

وی به برکات ماه مبارک رمضان، ماه خودسازی مسلمانان و شبهای قدر و ماه نزول قرآن اشاره کرد و گفت: پیروز میدان در انتخابات اخیر به راستی خود مردم فهیم و با شعور کردستان بودند که بنده را مورد الطاف بی پایان خودشان قرار دادند و برای بار دیگر انتخاب کردند تا خدمتگذار آنها باشم و شرکت مردم در انتخابات گذشته به راستی با توجه به توطئه های فراوان دشمنان که طراحی کرده بودند همچون گذشته محاسبات آنان اشتباه و غلط بود و نتوانستند کاری از پیش ببرند و بجاست که از تلاشهای همه مسئولان و مردم کردستان تقدیر کنم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهر سنندج در ادامه از خدمات و توجهات استاندار کردستان به‌ مسئله توسعه و عمران استان کردستان قدردانی کرد و افزود: خوشبختانه در زمان تصدی گری استاندار کردستان در این دوره در هر زمینه ای که تلاش صورت گرفته تلاش‌ها مثمر ثمر و موفقیت آمیز بوده و این نتیجه تلاش و کوشش و همت جهادی مسئولان خدوم استان کردستان است.

ماموستا رستمی بیان کرد: در مدت بسیار کمی واقعا جای تقدیر است که رئیس جمهور کشورمان سه بار به استان کردستان سفر کنند و این نشانه عنایت دولت کریمه و سیزدهم به کردستان است و امنیت حاکم بر استان موجب توسعه و پیشرفت در استان شده است و الحمدلله در زمینه مسایل اقتصادی اگر چه مشکلات زیادی وجود دارد اما حل و فصل این مشکلات اقتصادی نیاز به تدبير مسئولان و سعه‌ی صدر آنان دارد.

عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی یادآور شد: مسائل مختلفی در گذشته در استان کردستان وجود داشت که رویای چندین ساله مردم استان بود اما خوشبختانه این مسائل در سال گذشته از جمله رویای راه آهن سنندج_ همدان و متصل شدن به خط ريلي کشور و فرودگاه سقز و موانع ایجاد مناطق آزاد تجاری بانه و مریوان بود که خوشبختانه حل شد و مناطق آزاد تجاری بانه و مریوان دو هدیه دولت به کردستان واقعا نیازمند زیرساخت هستند که باید برای ایجاد آنها مورد توجه مسئولان و اختصاص اعتبارات ویژه قرار گیرد.

ماموستا رستمی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه جاده های کردستان اکثرا استاندارد نیستند و نیاز به توجه و اعتبارات دارند، تصریح کرد: علیرغم تمام تلاش و برنامه ریزی های شوم دشمنان، امروز ایران اسلامی اکنون به جایگاهی رسیده که هیچ کشوری نمی تواند و جرات نخواهد داشت که به کشورمان حمله نظامی کند اما از طرف دیگری وارد عمل شدند و از طریق مسائل اقتصادی می خواهند به کشورمان ضربه بزنند و می خواهند آن را از نظر اقتصادی فلج و تسخیر کنند.

عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ادامه به شعار امسال هم اشاره کرد و گفت: شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم در ابتدای سال ۱۴۰۳ می تواند بزرگترین سرلوحه کار و تلاش باشد و با بهره گیری از ظرفیت های موجود می توان به تحقق این شعار دست یافت و اقتصاد کشور را تقویت کرد و این شعار در جای خود می تواند موجبات خوشحالی و شادمانی مردم باشد و اگر این شعار سال در سرلوحه کار و تلاش همه مسئولان قرار گیرد و به آن عمل شود می تواند بسیاری از مسائل اقتصادی  و جامعه حل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جهش تولید با اتحاد و مشارکت اقتصادی رخ می‌دهد
  • منطقه آزاد بانه-مریوان دریچه‌ای به سوی توسعه اقتصادی کردستان
  • آبشار گویله مریوان، زیباترین آبشار کردستان + فیلم
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • مطالبه اعتبارات ملی برای خوزستان/ اشتغال، اولویت اول جوانان
  • انجام ۳ سفر رییس جمهور به کردستان بیانگر توجه دولت به استان است
  • اشتغال ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در استان کردستان
  • اشتغال هزار و ۲۴۸ نفر از زندانیان استان کردستان در ۴۶ کارگاه فعال
  • شعار جهش تولید سرلوحه کار و تلاش مسئولان قرار گیرد