Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود پاک‌نیت در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره معضلی به عنوان نقش فروشی در سینما، اظهار داشت: نقش فروشی و یا پول دادن برای بازیگر شدن همیشه در سینما بوده و هست اما موضوع مهم اینجا است که نقش فروشی بازخورد خوبی ندارد و درنهایت شاهد کاهش جذابیت و بی کیفیت کارها هستیم.

وی افزود: البته عده ای هم هستند که از این راه به شهرت می رسند و شاید تکنیک خاصی نداشته باشند ولی ناگهان سوپر استار سینما می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاک نیت ادامه داد: علاقه مندان به سینما باید از راه و شیوه درست به هدفی که دارند برسند و این افراد باید به صورت آکادمیک درس بخوانند.

بازیگر مجموعه «روزی روزگاری» گفت: البته هنرجویان می توانند به صورت تجربی هم در کلاس های بازیگری شرکت کرده و بعد از آن وارد سینما شوند.

وی خاطرنشان کرد: عده ای هستند هم پول می دهند و هم چهره زیبا دارند و برخی هم از این مورد سواستفاده می کنند و این افراد را به شهرت می رسانند اما این شهرت همیشگی نیست و باید ریشه ای باشد تا نام یک سوپر استار جاودانه باشد.

بازیگر سریال «شهرزاد» با اشاره به اینکه دیدم بازیگری را می خرند اما ندیده ام که یک کارگردان نقش فیلم خود را بفروشد، گفت: یک کارگردان باید آنقدر بی ثبات باشد که نقش اصلی خود را بفروشد این موضوع وحشتناک است.

پاک نیت در خصوص آخرین فعالیت های خود در سینما و تلویزیون نیز خاطرنشان کرد: فعلا فعالیت خاصی در سینما و تلویزیون ندارم. در خانه مشغول استراحت بوده و در اوقات فراغت فیلم تماشا می کنم و کتاب های مورد علاقه ام را می خوانم.

501

سینما شهرزاد پاک نیت نقش فروشی سوپر استار

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سینما شهرزاد پاک نیت نقش فروشی سوپر استار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ چهره بامزه و معصوم بازیگر زن معروف در کودکی

از بچگی لبخند میزدم. از اون موقع آینه پیش روم بوده تا خود واقعیمو ببینم و از همه چیز مهمتر جشمامه که خودم میفهمم چقدر مهر و عشق درونش جاریه. خوشحالم که الان، امروز هم بخوام عکس بگیرم همین ژستو میگیرم خوشحالم که سختی‌ها و مشکلات و فشار زندگیم مهر و لبخند رو ازم نگرفته؛ و کیف میکنم از اینکه هنوز خودمو تو آینه میبینم و با خودم صادق و روراست و بی پرده حرف میزنم. امروز برید سراغ آلبومتون و خودتون در کودکی رو بهتر ببینید و بشناسید. سال جدید سال شماست.

tags # بازیگران سینما و تلویزیون ایران سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین جزئیات از وضعیت جسمانی سعید راد
  • مردی که چهره دیگران را شیطانی می‌بیند!
  • تصاویـر پربازدید از ژست بازیگر زن زیبای سینما در بیستون کرمانشاه
  • آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان
  • آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان | چندین جراحی انجام شده اما هنوز بهبودی کامل پیدا نکرده است
  • زمان ترخیص سعید راد مشخص نیست/ عوارض شکستگی استخوان لگن
  • ماجرای سیلی خوردن بازیگر «زیرخاکی» از استاد سمندریان
  • عکس/ چهره بامزه و معصوم بازیگر زن معروف در کودکی
  • جعفر دهقان، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون میهمان‌ هشتمین شب نمایشگاه قرآن
  • (تصاویر) عکس‌هایی زیبا از جونگ ریو وون بازیگر نقش شاهزاده جا میونگ گو در جومونگ ۳