Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@08:02:29 GMT

این دختر با پاهایش جادو می کند! + فیلم

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۹۳۸۶

‍‍‍‍‍‍

رکنا: این دختر زندگی‌اش را روی انگشتان پایش می‌چرخاند.

حجم ویدیو: 10.29M | مدت زمان ویدیو: 00:01:24

دختربچه چینی از ناحیه هر دو دست فلج است اما با انگیزه‌ای وصف ناشدنی و با توانایی بالا تمام کارهایش را با پا انجام می‌دهد.

این روزها زندگی‌ها به گونه‌ای شده که انسان های سالم و بدون داشتن هیچ نقص عضوی برای انجام کارهای روزمره شان مدام درگیرند و در تلاشند تا راحت‌ترین راه را پیدا کنند تا با کمترین زحمت به هدفشان دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در جایی دیگر از جهان افراد توانایی دیده می شوند که با وجود قرار گرفتن در سخت ترین وضعت جسمی تلاش می‌کنند تا بدون کمک، کارهای خود را انجام دهند.

با وجود اینکه دختر 9 ساله چینی از ناحیه هر دو دست فلج است اما با انگیزه‌ و روحیه‌ای بالا به هم سن و سالهایش نشان داد که بدون دست نیز می شود حتی کارهای جزئی و سخت را انجام داد.

او از بدو از نقص جسمی رنج می‌برد و حتی قادر به راه رفتن نیست اما نگاهش به زندگی بسیار روشن است و با انگیزه و امید تلاش می‌کند تا از پس کارهای شخصیی‌اش برآید و حتی در کارهای خانه به خانواده‌اش کمک کند.

دختر بچه چینی حتی می تواند سوزن نخ کند و سیر پوست بکند کارهایی که شاید برای یک انسان سالم نیز دشوار است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت چینی انگیزه زندگی فیلم فلج ویدیو ها عکس حوادث قتل تجاوز ازدواج روزنامه مرد زندان دختر نوجوان دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۹۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، لوئیس برنات مولینا، سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان در نشست خبری پیش از بازی با تیم ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا، گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم، ایران تیم بسیار بزرگی است و ما می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.   وی افزود: کاری که ما تا این مرحله انجام دادیم برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت، ما از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.   مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن، گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم در مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • یک بطری جادو داشتیم ، بین دو نیمه تقسیم کردیم و بازی را بردیم!
  • جماعت تندرو به دنبال هزینه کارهای بی‌قاعده بر دوش رهبری‌اند | پایه‌گذار این روش کیست؟
  • واکنش گسترده به توییت عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب؛از هشدار های برادرانه تا حمایت های دلسوزانه!
  • حمایت مشاور قالیباف از فضائلی /این جماعت تندرو به دنبال آن هستند که هزینه کارهای بی قاعده به دوش رهبری بیفتد/پایه گذار این روش جریان انحرافی بود
  • گروگان گیری دختر ۱۶ ساله در تهران / آدم ربا به ۱۰ میلیارد نرسید
  • گروگان‌گیری دختر ۱۶ ساله در تهران
  • گروگان گیری دختر ۱۶ ساله در تهران/ آدم ربا به ۱۰ میلیارد نرسید
  • ماجرای گروگان‌گیری دختر ۱۶ ساله کردستانی در تهران چه بود؟