Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@16:13:47 GMT

چهار شنبه های دیجیتالی در مجتمع فرهنگی و هنری ساری

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۹۴۰۹

چهار شنبه های دیجیتالی در مجتمع فرهنگی و هنری ساری

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه  مازندران، حمید رضا عشریه رییس ارشاد ساری، با بیان اینکه یکی از وظایف ارشاد بالا بردن فرهنگ عمومی است؛ برگزاری برنامه نقد و بررسی و پخش انیمیشن در فضایی نمایشگاهی به منظور معرفی بیشتر خدمات و کالاهای ایرانی مخصوصا در حوزه رسانه های دیجیتال در قالب چهارشنبه های فرهنگی را اقدامی مفید در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، کشف استعداد در حوزه انیمیشن سازی و سوق دادن افراد مستعد برای تولیدات فرهنگی و حمایت از کالای ایرانی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عشریه افزود: مجتمع فرهنگی دیجیتال می‌تواند نقش موثری در زمینه فرهنگ سازی مخصوصا در حوزه رسانه های دیجیتال در جامعه داشته باشد که این مهم اکنون با همکاری مناسبی که اداره کل ارشاد مازندران و اداره ارشاد ساری با مجتمع فرهنگی دیجیتال دارد محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت‌های تولید انیمیشن تلاش می‌کنند تا بتوانند ظرفیت تولید انیمیشن‌های کیفی برای عرضه به شبکه پویانمایی را به خود اختصاص دهند، ابراز داشت: اکنون شرایط ارائه خدمات مطلوب در حوزه نرم‌افزار و بازی‌های رایانه‌ای، اینترنت پاک و آموزش در حوزه تولید بسیار فعال شده است.

عشریه به سرمایه‌گذاری‌های مطلوب استان در زمینه انیمیشن اشاره و تصریح کرد: برخی از تولیدات انیمیشن مجتمع فرهنگی دیجیتال به قدری با کیفیت است که شرایط پخش از شبکه‌های سیما را دارد.

رییس ارشاد ساری از کیفی بودن برخی از تولیدات انیمیشن در مازندران خبر داد و افزود: این تولیدات شرایط نمایش از رسانه ملی و غنی کردن ظرفیت شبکه پویانمایی را دارد.

عشریه گفت: همچنین کارگروه های تخصصی فنی در حوزه دیجیتال در مجتمع فرهنگی شکل گرفته و مشغول به فعالیت می باشند و نوجوانان و جوانان علاقمند می توانند با مراجعه به این مجتمع اطلاعات بیشتری را کسب کرده و استعداد های خود را شکوفا سازند.
«روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران»

 

 

46

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انیمیشن بازی رایانه فرهنگی و هنری موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدرضا باقری دبیر جشنواره فرهنگی هنری اتقان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد چکشیان معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی محمدرضا باقری مدیرعامل مؤسسه سوره هنر حوزه هنری را به عنوان دبیر نخستین دوره «جشنواره فرهنگی و هنری اتقان» منصوب کرد.

فراخوان نخستین «جشنواره فرهنگی و هنری اتقان» با هدف ارتقای فرهنگ کار و تلاش و تبدیل آن به گفتمان عمومی توسط معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی و حوزه هنری انقلاب اسلامی از اسفند سال گذشته منتشر شد. این جشنواره فرهنگی به منظور تولید محتوای ادبی هنری در حوزه فرهنگ کار، ترویج و اشاعه مؤلفه‌های فرهنگ کار و حمایت و در بخش‌های هنرهای تجسمی (پوستر و کاریکاتور)، عکاسی، طنز، شعر، نثر، استندآپ کمدی، ادبیات (شعر، داستانک، داستان کوتاه)، هنرهای نمایشی (تئاتر خیابانی – تئاتر کوتاه (صحنه‌ای) از هنرمندان به صورت سراسری برگزار می‌شود. آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار به جشنواره اتقان تا دوشنبه ۳۱ اردیبهشت اعلام شده و اختتامیه آن نیز تیر ماه امسال برگزار می‌شود.

در این‌حکم انتصاب آمده است؛

«انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم، ضمن ترغیب و تشویق هنرمندان به حضور در بخش‌های مختلف جشنواره، زمینه بهره‌مندی از ظرفیت‌های بی‌بدیل و تأثیرگذار هنر در ترویج و تعمیق ارزش و جایگاه کار و تلاش و ارتقا فرهنگ کار ایرانی اسلامی را فراهم آورید.»

کد خبر 6084313 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • دبیر جشنواره فرهنگی-هنری اتقان انتخاب شد
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • محمدرضا باقری دبیر جشنواره فرهنگی هنری اتقان شد