Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@15:47:57 GMT

چهره متفاوت بازیگر زن پرحاشیه در فیلم جدیدش/عکس

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۹۴۱۴

گریم متفاوت لیلا حاتمی در اثر جدید کمال تبریزی، به نام "ما همه با هم هستیم" را مشاهده می کنید.

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیلا حاتمی لیلا حاتمی بازیگر مشهور عکس بازیگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پرحاشیه مسابقات والیبال بانوان جام رمضان در کاشمر

ایسنا/خراسان رضوی ورزش در شهرستانی مثل کاشمر پرطرفدار است. چه ‌بسا ورزشکارانی در رشته‌های مختلف ورزشی در این شهرستان، فعالیت دارند که بارها و بارها شاهد کسب عناوین و مدال‌های زیادی توسط آنان در میادین مختلف ورزشی در سطوح ملی و کشوری بوده‌ایم.

با این حال برخی رشته‌های ورزشی این شهرستان که طرفدارانی پروپا قرص و ورزشکارانی توانمند دارد، پرحاشیه هستند. یکی از این رشته‌ها، والیبال است که در بخش بانوان، با توجه به تعدد تیم‌ها و توسعه فعالیت این رشته ورزشی، گاه از این حاشیه‌ها آزار می‌بیند.

در جام رمضان والیبال بانوان امسال که تعداد ۲۰ تیم در دو دسته اول، دوم و مینی والیبال به صورت دوره‌ای در محل سالن‌های ورزشی مرکز آموزش عالی و شهید چمران به مدت ۷ شب برگزار شد، در دسته یک تیم «ام دی اف الف» به مربیگری هما نظریه قهرمان این مسابقات شد و در دسته دو، تیم «هدف» به مربیگری سمیرا اسماعیل‌زاده عنوان قهرمانی را به دست آورد. در مینی والیبال نیز تیم «آریانا» به مربیگری هما نظریه عنوان قهرمانی را از آن خود کرد ولی حاشیه‌هایی در این مسابقات به شدت نمود داشت.

آنچه گذشت

در جام رمضان امسال، قوانینی برای بازی‌ها گفته شد که با فلسفه بازی‌های جام رمضان که ایجاد نشاط و شادابی در جامعه و برقراری فضای دوستانه در بین تیم‌هاست بسیار فاصله داشت.

امسال تماشاگران و علاقه‌مندان والیبال از دیدن بازی‌های دختران ورزشکار توانمندی که به‌ عنوان استعدادهای شهرستان در باشگاه‌های استان هم،‌بازی می‌کنند محروم ماندند؛ زیرا در نبود رئیس هیئت والیبال، اداره ورزش با قوانین من‌درآوردی و شاید برخی غرض‌ورزی‌ها، بر قانون عدم حضور بازیکنان حاضر در لیگ استان، دربازی‌های جام رمضان شهرستان تأکید داشت. هرچند شاهد بودیم در برخی تیم‌ها، داوران و مربیان این جام به عنوان بازیکن حضور داشتند و در شرایطی که حین بازی، حضور برخی افراد غیر مرتبط با دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات قابل‌ قبول نیست، حضور برخی افراد کنار زمین، بار روانی برای تیم‌ها در پی داشت.

 نقدها را برای اصلاح باید گفت

یکی از دبیران ورزش شهرستان نیز که در سالن برگزاری مسابقات در بازی فینال حضور داشت، با تأکید بر اینکه نقدها را برای اصلاح حوزه ورزش به ویژه در بخش بانوان باید گفت، اظهار کرد: می‌شود با اصلاح برخی رویه‌ها، مسیر رشد ورزشکاران و توسعه ورزش را در شهرستان هموارتر کرد به ‌ویژه آنکه ایجاد شرایط لذت‌بخش برای دختران و زنان شهرمان مهمتر از نتیجه بازی‌هاست.

منیره نظیف افزود: ورزش بانوان کاشمر، به‌ ویژه در بخش آزاد در شهرستان مظلوم است و به این‌همه استعداد در شهرستان، بهایی داده نمی‌شود.

وی اظهار کرد: با تصمیم‌گیری‌های درست، می‌توان از فضای لذت ورزش فاصله نگیریم و عرصه را از بازی دوستانه به جنگ با رقیب و بداخلاقی و دلخوری نکشانیم.

این دبیر ورزش گفت: هدف از برگزاری جام رمضان ایجاد شور و نشاط در جامعه است به‌ ویژه در شهرستان‌های کوچکی مثل کاشمر که امکانات مطلوب برای گذران اوقات فراغت جوانان به خصوص دختران و زنان کمتر وجود دارد باید با نگاهی وسیع و عمیق و با پرهیز از تنگ‌نظری تلاش کرد؛ رقابت‌ها به توسعه تلاش و انگیزه بازیکنان و مربیان برای انجام بازی جوانمردانه کمک کند و جو حاکم بر مسابقات، فضایی دوستانه باشد.

نظیف با گلایه از تصمیم‌گیری دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات والیبال بانوان جام رمضان کاشمر و اجازه ندادن به برخی دختران ورزشکار بومی شهرستان که حضورشان در لیگ استان مایه افتخار برای همه کاشمری‌هاست، برای بازی در این مسابقات، گفت: آن‌ها می‌توانند آموزش ‌دهنده خوبی برای سایر هم سن و سالانشان باشند.

وی افزود: در این رده سنی حساس، نگاه حسرت‌آمیز تعدادی دختران والیبالیست شهرمان به دوستانشان‌ که در مسابقات حضور داشتند و آن‌ها به دلیل برخی سلایق شخصی از حضور در مسابقات شهرشان جامانده بودند را درک کردم و امیدوارم تصمیم گیران در دوره‌های بعدی مسابقات با توجه به اینکه این رویداد ورزشی در شب‌های ماه مبارک رمضان، شور فراوانی به شهر می دهد برای افزایش سطح کمی و کیفی مسابقات تلاش کنند.

نظیف افزود: استقبال بانوان در جایگاه تماشاچی و بازیکن نشان می‌دهد که باید روزبه‌روز ظرفیت‌ها را از بعد سخت‌افزار یعنی توسعه اماکن و تجهیزات ورزشی و نرم‌افزار با برگزاری رویدادهای باکیفیت و استاندارد برای استفاده مردم افزایش دهیم و البته تلاش کنیم الگوهای رفتاری بازیکنان را، در مسیر بازی جوانمردانه و ورزش بااخلاق قرار دهیم.

برای حضور بازیکنان محدودیت ایجاد نکنید

رییس هیات والیبال خراسان رضوی نیز با اشاره به پیشرفت بانوان والیبالیست در سال‌های اخیر گفت: خوشبختانه امسال در همه شهرستان‌های استان جام رمضان هم در رده بانوان و هم آقایان برگزار شد.

جبار قوچان نژاد در گفت وگو با ایسنا در خصوص برخی قوانین خاص هنگام برگزاری مسابقات جام رمضان در کاشمر اذعان کرد: اگر مواردی مورد اعتراض باشد می‌توان به موضوع رسیدگی کرد.

 وی با بیان اینکه برای مشخص شدن وضعیت رئیس هیئت والیبال شهرستان که چندی پیش استعفا داده، اداره ورزش و جوانان باید پیشنهاد مکتوب خود را بدهد تا هیئت استان، رئیس هیئت والیبال شهرستان را منصوب کند، اظهار کرد: جام رمضان رسمیت ندارد و هر تصمیمی را دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات می‌توانند در خصوص نحوه برگزاری آن و قوانین مربوط به بازی‌ها بگیرند.

رییس هیات والیبال خراسان رضوی اعلام کرد: با توجه به اینکه مسابقات جام رمضان، قانونی نیست و رسمیت خاصی ندارد، تیم‌ها می‌توانند در این مسابقات چهار نفره و یا ۶ نفره بازی کنند، ثابت و یا چرخشی باشند، ۲۰ یا ۱۰ بازیکن هر تیم داشته باشد و تابع مقررات داخلی در هر شهرستان است.

قوچان نژاد در خصوص برخی قوانین در خصوص حذف بازیکنان بومی شهرستان که در لیگ استان بازی می‌کنند جهت شرکت در مسابقات جام رمضان شهرستان گفت: این مسائل قابل رسیدگی است اما درست این است که مسابقات جام رمضان را بگذارند آزاد باشد و همه بازی کنند و اگر قرار به ایجاد محدودیت‌هایی برای حضور بازیکنان لیگ برتر استان یا دسته یک هست، شرایطی فراهم شود که یکی دو نفر در هر تیم بتوانند حضور یابند و آنها در تیم‌ها تقسیم شوند تا تیم‌ها وضعیت برابر پیدا کنند که باید برای اعمال این قوانین برنامه‌ریزی شود.

 وی اعلام کرد: ما در برگزاری مسابقات جام رمضان در امور شهرستان‌ها و هیئت‌های شهرستانی دخالتی نداریم و باید خودشان برنامه‌ریزی کنند زیرا مسابقات غیررسمی و تفریحی است اما لیگ استان، لیگ دسته یک و مسابقات در سطح استان و نونهالان و ... رسیدگی می‌کنیم و باید با مجوز هیئت والیبال استان برگزار شود.

در هر حال با وجود این نگاه نقادانه به برگزاری مسابقات والیبال بانوان جام رمضان کاشمر، تلاش‌های عزیزان را نمی‌توان در برگزاری این رویداد ورزشی نادیده گرفت و چه ‌بسا ساماندهی مسابقاتی با شرکت ۲۰ تیم و برگزاری مسابقات طی مدت هفت شب تا پاسی از شب در میان کمبود امکانات و بدون حمایت مالی خاصی کاری سخت است و امید با اصلاح رویه‌ها شاهد برگزاری مسابقاتی در فضایی دوستانه و مملو از شور و نشاط و رعایت اخلاق ورزشی در شهرستان باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تغییر چهره این بازیگر معروف کره‌ای در ۵۲ سالگی/ عکس
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • چهره متفاوت پادشاه سوکجونگ در ۵۲ سالگی/ عکس
  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس
  • اکبر عبدی بازیگر با گریمی متفاوت در کنار نوه‌اش (عکس)
  • احمقانه‌ترین دلیل‌های دنیا برای طلاق
  • چهره جدید سپیده بازیگر مشهور قبل انقلاب (عکس)
  • عکس| تیپ و ژست متفاوت عمو پورنگ در کنار بازیگر مشهور سینمای هند
  • حمید ابراهیمی بازیگر شهید طهرانی‌مقدم شد
  • برگزاری پرحاشیه مسابقات والیبال بانوان جام رمضان در کاشمر