Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه سایپا قصد ندارد مهدی ترابی، مهاجم ملی‌پوش خود را به دو تیم مطرح تهرانی بفروشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در هفته‌های اخیر خبرهای مختلفی در مورد جدایی مهدی ترابی از سایپا مطرح شده و این در حالی است که او فصل آینده هم با این تیم قرارداد دارد. ترابی یک ماه پیش هم در مصاحبه با تسنیم به این موضوع اشاره کرد که از مسئولان باشگاه سایپا تقاضا دارد تا در مقابل پیشنهادهای داخلی و خارجی نرمش نشان داده و اجازه جدایی به او بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف اول این بازیکن رفتن به فوتبال اروپاست، ولی اگر بعد از جام جهانی ترابی به این هدف نرسید باید فوتبالش را در سایپا ادامه دهد.

او برای فصل آینده یکی از بازیکنان مورد نظر استقلال است و البته پرسپولیس هم نیم‌نگاهی به جذب بازیکنان ملی‌پوش سایپا دارد و امیدوار است که پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی باز شود تا شانس جذب این بازیکن را داشته باشد. با این حال باشگاه سایپا قصد ندارد ترابی را به استقلال یا پرسپولیس بفروشد. بعد از قطعی شدن جدایی قلی‌زاده، مسئولان سایپا قصد حفظ ترابی را دارند و این باشگاه حاضر نیست ترابی را به تیم‌های ایرانی بفروشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی ترابی باشگاه سایپا استقلال پرسپولیس استقلال باشگاه سایپا پرسپولیس جام جهانی 2018 مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۹۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

تصور می‌شد با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی و تفکیک مالکیت دو باشگاه، استقلال و پرسپولیس به راحتی مجوز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند، اما حالا خبر رسیده این دو باشگاه در راستای فیر پلی مالی باید رضایت مالی اعضای تیم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه دهند.

بر اساس قانون فیر پلی مالی از این پس یکی از شرایط حضور تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا ارایه برگه تسویه حساب مالی با بازیکنان و دیگر اعضای تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا است و اگر این مجوز به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه نشود، تیم‌ها حق شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس با حضور در رده اول و دوم جدول لیگ برتر شانس اول حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند.

فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ۲۶ شهریور آغاز می‌شود و سهمیه ایران در این مسابقات ۲.۵ تیم است. تیم‌های اول و دوم لیگ برتر مستقیم به این مسابقات راه پیدا خواهند کرد و قهرمان جام حذفی هم راهی پلی آف می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال