Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > حوادث - ایران نوشت:22 سال قبل جنایتی در یکی از روستاهای اطراف خرم آباد رخ داد و مرد 32 ساله‌ای با شلیک گلوله به قتل رسید.

از آنجایی که مرد جوان در یک نزاع به قتل رسیده بود تحقیقات از سوی کارآگاهان جنایی استان لرستان آغاز شد. در بررسی‌های میدانی و تحقیقات از شاهدان مشخص شد که عامل این قتل مردی به نام فریبرز است، اما فریبرز از زمان قتل ناپدید شده بود و هیچ رد و سرنخی از او در دست نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که فریبرز هر چند وقت یکبار به شهرستانی سفر می‌کند و بعد از آن به شهر دیگری رفته تا پلیس نتواند ردی از او به‌دست آورد. ردیابی‌ها ادامه داشت تا اینکه پلیس دریافت فریبرز در یکی از منطقه‌های جنوب پایتخت در حالی که دوبار ازدواج کرده زندگی مخفیانه‌ای دارد. بدین ترتیب تیم تحقیق با نیابت قضایی راهی تهران شده و مرد میانسال را در خانه همسر دومش بازداشت کردند.

فریبرز برای تحقیقات به دادسرای جنایی تهران منتقل اما منکر جنایت شد و گفت در درگیری حضور داشته اما در قتل نقشی نداشته است. بدین ترتیب با توجه به اینکه محل قتل در استان لرستان رخ داده بود پرونده با قرار عدم صلاحیت به شهرستان مربوطه ارجاع شد.

 

45302

کلید واژه‌ها : قتل - استان لرستان -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قتل استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۹۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر و همسر احمدرضا عابدزاده دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از رکنا خانم لطیفیان و نگار عابدزاده، همسر و دختر احمدرضا عابدزاده پیشکسوت فوتبال در خیابان فرشته تهران در ساعت 15:15 دقیقه به علت کشف حجاب دستگیر شدند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894594

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای به جرم قتل زن جوان در روز ولنتاین
  • قاتل سریالی ۱۶ مرد معتاد بعد از ۲۸ سال آزاد شد
  • قاتل سریالی بعد از ۲۸ سال آزاد شد
  • آزادی قاتل سریالی معتادان پـس از ۲۸ سال
  • قاتل مجنون پول دیه هم ندارد
  • قاتل: کشتمش، چون شبیه جادوگر‌ها بود!
  • قاتل مجنون پول دیه هم ندارد | کشتمش چون شبیه جادوگرها بود!
  • همسر و دختر احمدرضا عابدزاده دستگیر شدند
  • دختر و همسر احمدرضا عابدزاده دستگیر شدند
  • قاتل متواری در نیکشهر دستگیر شد