Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@10:59:43 GMT

هازارد هنوز منتظر پیشنهاد رئال است

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۹۴۹۷

هازارد هنوز منتظر پیشنهاد رئال است

خبرگزاری میزان- ستاره تیم فوتبال چلسی قصد دارد فصل بعد فوتبالش را در رئال مادرید دنبال کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، ادن هازارد ستاره تیم فوتبال چلسی هنوز تصمیمش را برای فصل آینده به مسئولان این باشگاه اعلام نکرده است.

هازارد اعلام کرد که ابتدا منتظر خواهد ماند تا ببیند چلسی چه بازیکنانی جذب می‌کند و سپس در مورد ادامه همکاری با این تیم تصمیم بگیرد، اما ظاهرا ماجرا به نحو دیگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هازارد که در طول فصل به حضور در رئال مادرید بار‌ها علاقه نشان داده بود و حتی زیدان را الگوی خود دانسته بود، منتظر است تا با پیشنهادی از سوی رئال مادرید مواجه شود، اما رئالی‌ها تاکنون برای جذب وی علاقه‌ای نشان نداده و اقدامی نکردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر ادن هازارد چلسی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۹۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ

استرلینگ و کوکوریا وضعیت مبهمی برای ادامه حضور در چلسی دارند

طرفداری | به گزارش تلگراف، عملکرد بحث برانگیز رحیم استرلینگ و مارک کوکوریا در فصل جاری، ممکن است سران چلسی را به فکر فروش این دو بازیکن بیاندازد. هرچند رحیم استرلینگ با ۸ گل و ۸ پاس گل در فصل جاری آمار به نسبت قابل قبولی را به ثبت رسانده، اما استمفوردبریج از این بازیکن باتجربه انتظار بیشتری دارد و در صورت دریافت پیشنهادی هنگفت، فروش او را بررسی می‌کند. بر اساس خبرها، چندین باشگاه از لیگ حرفه‌ای عربستان به جذب استرلینگ علاقه نشان داده و قصد دارند در تابستان ۲۰۲۴، برای خرید او اقدام کنند. چلسی آماده‌است تا با بررسی پیشنهادهای سعودی‌ها، به بهترینِ آن‌ها پاسخ مثبت داده و اجازه جدایی وینگر ۲۹ ساله خود را صادر کند.

گفتنی است رحیم استرلینگ تا سال ۲۰۲۷ با چلسی قرارداد دارد و ارزش تقریبی او توسط ترنسفرمارکت، ۴۵ میلیون یورو تخمین زده شده‌است.

آینده مبهم مارک کوکوریا

یکی دیگر از بازیکنانی که وضعیت مشخصی برای فصل آینده ندارد، مارک کوکوریا است. فول‌بک اسپانیایی طی مدت زمان حضورش در چلسی بارها مصدوم شده و بازی‌های زیادی را به همین دلیل از دست داده‌است. کوکوریا در فصل جاری هم تنها ۲۰ بازی برای چلسی انجام داده‌ و کادر فنی این تیم نتوانسته روی او به عنوان یک بازیکن همیشه در دسترس حساب باز کند.

با وجود قراردادی که تا سال ۲۰۲۸ معتبر است، چلسی ممکن است شرایط مشابه استرلینگ را برای کوکوریا نیز اعمال کند: یعنی در صورت دریافت پیشنهادی مناسب، به جدایی این بازیکن رضایت دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم