Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز ، شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره وضعیت انتخاب و معرفی رییس جدید مجموعه تئاتر شهر به خبرنگار مهر گفت: رییس جدید تئاتر شهر انتخاب شده است و هم اکنون در حال طی مراحل اداری برای انتصاب هستیم زیرا انتخاب و معرفی رییس این مجموعه دارای مراحلی اداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: امیدوارم مراحل اداری مربوطه تا هفته آینده طی شود و رییس جدید مجموعه تئاتر شهر معرفی و مشغول به کار شود.

مدیرکل هنرهای نمایشی در پایان عنوان کرد: تا انتصاب رییس جدید مجموعه تئاتر شهر، آقای پیمان شریعتی در مجموعه حضور دارد و پاسخگوی هنرمندان است.

منبع: مازند مجلس

کلیدواژه: مجموعه تئاتر معرفی اداری نمایشی هنرهای مدیرکل انتصاب مراحل آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی امروز، ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار حاج احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان بود.

خادم سیدالشهدا در پایان رای گیری، با کسب ۱۴ رای از کل آرای ماخوذه برای چهار سال عهده دار سمت ریاست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان شد.

دیگر خبرها

  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • «آقای قاضی» جدید هفته آینده پخش می‌شود
  • راهنمای انتخاب مانتو شلوار اداری در زمان بارداری
  • معرفی جزییات برنامه های هفته فرهنگی اصفهان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد