Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@13:23:07 GMT

کاسورلا از آرسنال جدا شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۰۲۷۷

کاسورلا از آرسنال جدا شد

بازیکن همیشه مصدوم آرسنال از این تیم جدا شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سانتی کاسورلا ، بازیکن اسپانیایی آرسنال پس از اتمام قراردادش از این تیم جدا شد.

این بازیکن از وقتی تابستان ۲۰۱۲ از مالاگا به آرسنال پیوست، طی این۶ سال، ۱۸۰ بازیو ۲۹ گل برای آرسنال به ثبت رساند اما همیشه درگیر مصدومیت بود و از اکتبر ۲۰۱۷ به دلیل آسیب‌دیدگی برای تیم لندنی به میدان نرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل سران آرسنال قرارداد او را تمدید نکردند. گفته می‌شود سانتی راهی ویارئال خواهد شد

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کاسورلا آرسنال آرسنال کاسورلا هافبک آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!

به گزارش "ورزش سه"، والتر دومینگس مشهورترین نام در اروگوئه در ساعات اخیر است که با وجود حضور و بازی در فوتبال آماتور، کاندیدای بازی برای تیم ملی اروگوئه است.

بر اساس اطلاعات رسانه‌ها در آمریکای جنوبی، مارسلو بیلسا، سرمربی اروگوئه، در حال تجزیه و تحلیل و بررسی دعوت از این مهاجم آماتور است. گفته می‌شود سبک بازی او توجه بیلسا را جلب کرده و این مربی قصد دارد بازی او را در تیمش ببیند.

اروگوئه در تاریخ ۳۱ مه یک بازی دوستانه مقابل کاستاریکا برگزار خواهد کرد و بیلسا قصد دارد برای این دیدار با والتر دومینگس تماس بگیرد و او را به تیم ملی دعوت کند.

صحبت‌های زیادی در مورد احتمال بازی والتر دومینگس در کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ هم مطرح سده است، اگرچه احتمال این اتفاق بسیار کم است اما بعید نیست دومینگس در بازی دوستانه و تمرینات اعتماد بیلسا را به‌دست بیاورد.

این بازیکن درباره خبر دعوتش به تیم ملی گفت:«آنها با من تماس گرفتند و من بسیار خوشحالم. انتظارش را نداشتم و غافلگیرکننده بود. حقیقت این است که من بسیار خوشحالم.»

والتر دومینگس یکی از بهترین بازیکنان رده‌های آماتور فوتبال اروگوئه است. او در ۱۹ بازی این فصل ۳۸ گل به ثمر رسانده که آمار شگفت‌انگیزی است و توجه بیلسا را هم جلب کرده است.

دیگر خبرها

  • این بیلسای دیوانه؛ دعوت از بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه!
  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • مورد عجیب عبدالله
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم