Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@20:04:39 GMT

راهبرد جدید پمپئو هیچ دستاوردی نخواهد داشت

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۰۵۰۲

راهبرد جدید پمپئو هیچ دستاوردی نخواهد داشت

رئیس شورای روابط خارجی آمریکا با بیان اینکه دیپلماسی «همه یا هیچ» دولت ترامپ در قبال ایران و کره شمالی به سیاست تغییر رژیم تبدیل شده است، گفت که این راهبرد در نهایت هیچ دستاوردی در بر نخواهد داشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، ریچارد هاس در واکنش به اعلام راهبرد جدید واشنگتن علیه ایران از سوی مایک پمپئو افزود : این راهبرد هیچ دستاوردی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاس در پیامی توئیتری نوشت: گاهی اوقات دیپلماسی «همه یا هیچ» که در آن خواسته ها بر روی هم تلنبار می شوند، به سیاست تغییر رژیم تبدیل می شود.

وی با اشاره به اینکه سیاست دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در قبال ایران و کره شمالی تغییر رژیم است، افزود: ما احتمالا نه به نتایج صلح آمیز خواهیم رسید و نه به تغییر رژیم.

عصر دوشنبه پمپئو وزیر خارجه آمریکا در سخنانی مملو از اتهام های بی اساس علیه ایران، راهبرد جدید خود برای مقابله با ایران پس از خروج کشورش از برجام را اعلام کرد.

پمپئو گفت که آمریکا پس از خروج از برجام به دنبال تشدید فشار مالی و تحریم های بی سابقه علیه ایران، جلوگیری از نفوذ و هژمونی تهران در منطقه و ممانعت از برنامه هسته ای و موشکی آن است.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا سه شنبه 18 اردیبهشت اعلام کرد که کشورش از توافق هسته ای با ایران خارج شده و تحریم های رفع شده را بازخواهد گرداند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ برجام توافق هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا روز جمعه در هراس از توان موشکی و پهپادی ایران و با نادیده گرفتن عملیات وعده صادق و حمله به رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران باید سیستم‌های تسلیحاتی خود را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش ایرنا آستین با نادیده گرفتن موفقیت عبور موشک‌های ایران از لایحه‌های پدافند هوایی رژیم اسرائیل که ادعای غیرقابل نفوذ بودن آن را داشت، به خبرنگاران گفت: "از این حمله درس زیادی آموخته شده است. "

وی ادعا کرد: آن‌ها از مهمات زیادی استفاده کردند و هدف آن‌ها تحمیل خسارت قابل توجه در اسرائیل بود.

آستین در ادامه ادعا‌های خود گفت؛ "ایران باید کارآمدی سیستم‌های تسلیحاتی و برنامه ریزی خود را بررسی کند. فکر می‌کنم اسرائیل نشان داده است که توانایی قابل توجهی برای دفاع از خود دارد. "

دیگر خبرها

  • تیتر خاص رسانه عربی درباره ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • جلال زاده: ایران در عملیات " وعده صادق" در راهبرد و تاکتیک رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد + فیلم
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح است
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند (فیلم)