Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ مصطفی محبی با اعلام این خبر افزود: طی ماه مبارک رمضان پارسال در همین گلریزان ها، ۱۱۷ نفر شامل ۹ زن و ۱۰۸ مرد از زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد با کمک نیکوکاران مبلغ ۲۱ میلیارد ریال جمع آوری شده بود، آزاد شدند.


نایب رییس هیأت امنای نمایندگی ستاد دیه استان تهران ادامه داد: امسال نیز غرفه این نمایندگی در بوستان گفتگو از ابتدا تا پایان ماه مبارک رمضان آماده دریافت کمک های نیکوکارانی است که قصد دارند در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد سهیم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین خیرین روزه دار می توانند از طریق سایت نمایندگی ستاد دیه استان تهران به نشانی www. tehipro.ir و یا لینک اطلاع رسانی tehipro @ با فعالیت های این نمایندگی و نیز نحوه ارسال کمک های مالی به صورت حضوری یا برخط (آنلاین) در آزادی زندانیان جرایم غیر عمد سهیم باشند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ستاد دیه محبی خبرگزاری صداوسیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماران و کهنسالان چشم انتظار بهار و آغوزفروشان دوره‌گرد

همشهری آنلاین- صفورا صادقی: نام «آغوز» را حتما شنیده‌اید. ولی اینکه فروش این ماده شغل به حساب بیاید جای تعجب دارد. همه پستانداران آغوز تولید می‌کنند. آغوز اولین شیر غلیظ و مایل به زرد است که پس از زایمان ترشح می‌شود و سرشار از انرژی، پروتئین، ویتامین‌ها و مواد معدنی است.

شیر آغوز غنی شده از ترکیبات مقوی است و باعث افزایش سیستم ایمنی بدن می‌شود. طی تحقیقاتی که بر روی آغوز پستاندارانی مانند گاو، گوسفند و میش انجام شده است متوجه شدند که این ماده می‌تواند با عفونت‌هایی که ممکن است در روده وجود داشته باشد مبارزه کند و باعث سلامت کارکرد روده‌ها شود. همچنین این ماده می‌تواند برای ورزشکاران به عنوان مکمل استفاده شود. اما در تهران قدیم با شروع فصل بهار دامداران این ماده را برای فروش به شهر می‌بردند.

نصراله حدادی، تهران شناس، در مورد آغوز فروشی در تهران قدیم می‌گوید: «با شروع اردیبهشت ماه و متولد شدن بره‌ها و گوساله‌ها در کوچه پسکوچه‌ها دوچرخه‌هایی که شیپور داشتند داد می‌زدند: آغوز ...آغوز و بیشتر کسانی که ضعف جسمانی یا بیماری داشتند مشتری این شیر بودند.»

کد خبر 847778 برچسب‌ها تهران قدیم مشاغل

دیگر خبرها

  • خیرین برای آزادی زندانیان و «زائر اولی‌ها» اقدام کنند
  • آزادی زندانی با پاداش آخر خدمت یک فرهنگی در شهرستان دشتی
  • تهران تا پایان هفته میزبان باد و باران است
  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • بیماران و کهنسالان چشم انتظار بهار و آغوزفروشان دوره‌گرد
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !