Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@08:19:36 GMT

عمار حکیم: دور هیچ کاندیدایی خط قرمز نمی‌کشیم

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۰۵۴۹

عمار حکیم: دور هیچ کاندیدایی خط قرمز نمی‌کشیم

رئیس جریان حکمت ملی عراق اظهار کرد: از کمیسیون عالی انتخابات و دادستانی درخواست می‌کنیم برای اطمینان خاطر همگان به شکایت‌های ارائه شده رسیدگی شود.

خبرگزاری ایسنا: سید عمار حکیم، رئیس جریان حکمت ملی عراق گفت: جریان حکمت ملی خواهان تشکیل ائتلافی است که تمام اقشار عراق را در نظر داشته باشد و بر اساس تصمیم‌گیری مستقل و آزادانه ملی شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش دفتر رسانه‌ای جریان حکمت ملی عراق، وی تأکید کرد: همگان را به تشکیل دولت تکنوکرات و متخصص دعوت می‌کنیم. خواهان دولتی خدمت‌رسان هستیم که به بازسازی عراق بپردازد، نه دولتی که کشور را در بحران قرار دهد، و نه دولت زد و بند‌ها و رابطه‌ها.

حکیم با بیان این که هر کاندیدایی هر موضعی که داشته باشد، جریان حکمت ملی خط قرمزی به دور هیچ یک از افراد نمی‌کشد، تصریح کرد: از هیچ تلاشی برای در هم شکستن دولتی که شرایط پیروزی در آن فراهم نیست، فروگذار نمی‌کنیم.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003QiG

منبع: فردا

کلیدواژه: عمار حکیم عراق انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استاد نمونه دانشگاه حکیم سبزواری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،کوشکی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه حکیم سبزواری گفت: در آیین بزرگداشت استاد مطهری و گرامیداشت مقام معلم که در دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران برگزار شد، ازفرزاد دهقانی عضو هیات علمی گروه قرآن و حدیث دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان استاد منتخب دبیرخانه دانشکده‌های الهیات ایران (هدا) قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری در اوج حکمت و استادی، روضه خوانی را ترک نکرد
  • پیگیری روندجستجوی پیکربی جان یکی از جوانان غرق شده در نازلو چایی
  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان
  • غریب آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان آزاد می‌شوند
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان
  • تجلیل از استاد نمونه دانشگاه حکیم سبزواری
  • نظارت میدانی رییس قوه قضاییه از روند کار بندر شهید رجایی
  • سفر بدون تشریفات رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد