Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-16@21:22:02 GMT

محافل جزء خوانی قران کریم در روستای خورمیز مهریز

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۰۸۱۷

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     دانلود

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد مهریز جزءخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیرت محافل صهیونیستی از ابعاد عملیات تلافی‌جویانه ایران

رسانه‌ها و کارشناسان رژیم صهیونیستی با ابراز حیرت از ابعاد عملیات تلافی‌جویانه جمهوی اسلامی ایران ضد این رژیم در عمق فلسطین اشغالی درباره عواقب مرگبار هرگونه حماقت جدید از سوی اسرائیل هشدار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، درحالی که صهیونیست‌ها هنوز از شوک عملیات تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران در عمق فلسطین اشغالی بیرون نیامده‌اند، اخبار و تحلیل‌های مربوط به این عملیات ایران همچنان در تیتر رسانه‌های عبری قرار دارد.

رسانه‌های عبری اعلام کردند که حمله ایران به اسرائیل در شب 14 آوریل 2024 متمرکزترین و هماهنگ‌ترین حمله با استفاده از موشک‌های هدایت شونده در تاریخ امنیتی جهان بود و پهپادهای ایرانی از مکان‌های زیاد و از مسافت 1000 تا 1500 کیلومتری شلیک شدند.

در این زمینه یک مسئول صهیونیست که نام خود را فاش نکرد در گفت‌وگو با روزنامه انگلیسی فایننشنال تایمز گفت که اسکادران پهپادی ایران پهپادهای ارسالی خود را برای بررسی واکنش‌های اسرائیل و ردیابی مکان و مسیرهای سامانه‌های پدافندی آن طراحی کرده بود.

وی در ادامه اعلام کرد که با نزدیک شدن موشک‌های ایران، هواپیمای بنیامین نتانیاهو برای امنیت خود از پایگاه هوایی نواتیم بلند شد.

رسانه‌های صهیونیستی در ادامه گزارش دادند که سرویس اطلاعاتی آمریکا به اسرائیل هشدار داده بود که ایران به هر حمله اسرائیل به خاک ایران، با دور جدیدی از حملات موشکی و پهپادی پاسخ خواهد داد.

از سوی دیگر وبسایت عبری والا اعلام کرد که اسرائیل بعد از اینکه برای نخستین بار مورد حمله مستقیم ایران قرار گرفت، اکنون با معضل «مهار پاسخ ایران» مواجه است؛ به طوری که انجام هرگونه حمله از سوی اسرائیل به ایران، اسرائیل را در معرض خطر تشدید تنش قرار می‌دهد و «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا کابینه اسرائیل را در دوراهی قرار داد و با هرگونه واکنش نظامی ضد ایران مخالفت کرد.

پایان انحصار آمریکا در گرده‌افشانی با پهپادهای ایرانی!معاریو: نتانیاهو جرات نکرد پاسخ دهد

این رسانه صهیونیستی در مقاله‌ای به قلم «امیر بوحبوط» تحلیلگر نظامی صهیونیست اعلام کرد که هرگونه تنش با ایران، با انبوهی از پهپادها و موشک‌های بالستیک، مانند آنهایی که اسرائیل را در شب‌ شنبه تا یکشنبه مورد هدف قرار دادند، به پایان خواهد رسید.

یک خبرنگار نظامی رژیم صهیونیستی هم در مصاحبه با شبکه 12 تلویزیون رژیم اشغالگر اعلام کرد که علی‌رغم اینکه جو بایدن علنا به ایران گفته بود به اسرائیل حمله نکند و تاکید کرده بود آمریکا در کنار اسرائیل خواهد ایستاد اما ایران عملیات نظامی خود را انجام داد و جسارت و قدرت آتش و قابلیت‌های عملیاتی خود را نشان داد.

شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم پاسخ تلافی‌جویانه ایران را سخت‌ترین عملیات ضد این رژیم از جنبه هماهنگی و اهمیت آن توصیف کرد.

به گزارش تسنیم، حملات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی اواخر شنبه شب صورت گرفت.

این عملیات با نام «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق بود که طی آن سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان به همراه 6 نفر از همرزمانش به شهادت رسیدند.

در این عملیات، انبوهی از پهپادها و موشک‌های کروز در موج اول به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شده و در موج های بعدی، تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک دوربرد ایرانی به سمت اهداف شلیک شدند.

تصاویر اصابت پی در پی و دقیق موشک‌های بالستیک به اهداف خود و اذعان رسانه‌های اسرائیلی به انهدام پایگاه هوایی این رژیم در صحرای نقب بیانگر توانمندی تجهیزاتی و تاکتیکی ایران و ناتوانی سامانه‌های پدافندی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با آنان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خدمت بی منت به سالمندان آسايشگاه نشاط مهريز
  • بزرگداشت مفاخر موجب اعتلای علمی‌ و فرهنگی آذربایجان غربی است
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • ممنوعیت ورود به کنگره فلسطین برلین علیه وزیرسابق یونانی
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • حیرت محافل صهیونیستی از ابعاد عملیات تلافی‌جویانه ایران
  • ۴ سارق در مهریز دستگیر شدند 
  • جلوه گری بهار در تپه تاریخی مرادخان چی روستای توآباد + فیلم
  • جلوه‌ای از طبیعت روستای پیه دره در استان اردبیل + فیلم
  • ان‌بی‌سی: آمریکا از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران پشیمان شد