Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب‌الله بی‌طرف، معاون مهندسی پژوهش و فن‌آوری وزیر نفت در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ در رابطه با برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی وزارت نفت و نیز میزان تأثیرگذاری این برنامه‌ها در میان کارکنان این وزارتخانه، اظهار کرد:‌ وزارت نفت از دستگاه‌های اجرایی بسیار بزرگ و عریض و طویل است و تعداد زیادی از شرکت‌های این وزارتخانه در زمینه گاز، نفت، پالایش و پتروشیمی در پهنه ایران پراکنده هستند که فعالیت‌های بسیار حساس و بسیار اثربخشی را برای مردم کشورمان انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون مهندسی پژوهش و فن‌آوری وزیر نفت در ادامه افزود: وجود نشاط، ایمان، شادابی و سلامت و درستی برای کارکنان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین لحاظ است که وزارت نفت به برنامه‌های فرهنگی کارکنان نیز توجه ویژه‌ای کرده که برای مثال یکی از برنامه‌های مستمر و رایج برگزاری نماز جماعت در تمامی واحدهای عملیاتی و اداری وزارت نفت است.
بی‌طرف تصریح کرد: در کنار این برنامه‌ها، برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم است که طی چند روز گذشته شاهد برگزاری سومین دوره این مسابقات در سطح وزارت نفت بودیم و خوشحال هستیم که با برنامه‌ریزی مشاور فرهنگی وزیر برای برگزاری این مسابقات، شاهد استقبال گسترده و باشکوه همکارانمان به ویژه نیروهای جوان در این دوره از مسابقات بودیم.
معاون مهندسی پژوهش و فن‌آوری وزیر نفت در پایان گفت: در این دوره از مسابقات، شاهد داوری‌های خوب در بحث قرائت، حفظ، فهم و ترجمه قرآن هستیم و امیدواریم که این فعالیت‌ها باعث گسترش روح قرآنی، فرهنگ قرآنی و ایمان بیشتر همکاران ما در سطح وزارت نفت شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی حبیب الله بیطرف مسابقات قرآن وزارت نفت زمینه گسترش فرهنگ قرآنی کارکنان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی در کشور امارات در حال برگزاری است،و در دور دور نهایی رقابت ماده پرش با نیزه ارشیا مصدقی نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب ۴.۸۰متر در جایگاه ششم این مسابقات ایستاد و به کار خود در این رویداد قاره‌ای پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵ الی ۸ اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.
نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6089474

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد