Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برپایی جلسات جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم در طول ماره مبارک رمضان خبر داد و گفت: این جلسات در سطح کانون های مساجد و موسسات قرانی شهرستان های تابعه استان دایر شده است.

جلال قلعه شاخانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در سنندج اظهار کرد: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در راستای بهره مندی از فیوضات این ماه پرخیر و برکت، جلسات جزخوانی و تفسیر قرآن کریم در سطح ۵۰ مسجد و موسسه قرآنی استان برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین از برپایی جلسات تفسیر قرآن کریم ویژه کارکنان این اداره کل در طول ماره مبارک رمضان خبر داد و گفت: این کلاس تفسیر ویژه کارکنان اداره کل است که بعد از اقامه نماز ظهر با قرائت آیاتی از قرآن همراه با تفسیر برگزار می شود.

 

قلعه شاخانی با اشاره به دیگر برنامه های این اداره کل در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: برگزاری جلسات جزءخوانی قرآن کریم در مسجد جامع سنندج نیز همزمان با آغاز ماه رمضان با حضور خوب مردم متدین استان آغاز و هر روز از شبکه استانی نیز پخش می شود.

 

وی از برپایی نمایشگاه و فروشگاه آثار علوم قرآنی در طول ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: در این نمایشگاه غرفه های همچون عرضه آثار نفیس قرآنی، نسخ خطی منحصر به فرد قرآن، آثار هنرهای تجسمی، بخش کودک و نوجوان، نرم افزار قرآنی، صنایع دستی، عفاف و حجاب، مطبوعات و نشریات قرآنی، پاسخگویی به سوالات شرعی و شبهات و موسسات قرآنی دایر می شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به بخش جنبی این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: جلسات تدبر و تفسیر در قرآن، تواشیع، قرائت و روخوانی قرآن، نشست های علمی و فرهنگی، اجرای نمایش صحنه ای فاتحان آسمان، اکران فیلم کوتاه، شب شعر، تجلیل از فعالان قرآنی و مسابقات قرآنی در حاشیه برپایی این نمایشگاه برگزار می شود.

 

قلعه شاخانی، توزیع تفسیر همراه در بین کانون های مساجد استان، توزیع کلام الله مجید، برپایی محافل قرآنی، برگزاری کلاس های جزء خوانی برای بانوان، برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی و کلاس های قرآن و احکام در شهرستان های تابعه را از دیگر برنامه های این اداره کل در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان دولت برجام مجلس خبرگزاری شبستان آمریکا فلسطین مسجد حسن روحانی انتقال سفارت آمریکا به قدس برنامه های رمضان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۱۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، اولین نخبه قرآنی که کتابت قرآن به شیوه ای خلاقانه بر روی شمشیری به طول  سه متری را انجام داده است.
این اثرهنری از جنس چوب است و  آیات قرآن کریم با سوزن فولادی  روی آن حک شده است .
خط استفاده شده در این اثر خط نسخ است و طراحی این طرح هنری و کتابت قرآن یکسال به طول انجامید.
دومین نخبه قرآنی که در زمینه تفسیر المیزان و نوشتن آن به زبان لاتین است تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج