Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی صباغ زاده تهیه کننده، کارگردان و پخش کننده سینما در گفتگو با خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره علت ساخته نشدن فیلم های ارزان گفت: دستمزد بازیگران و عوامل سازنده در یک فیلم به علت تورم بالا رفته از سویی اجاره های لوکیشن ها نیز بالا رفته و در کل کسانی که در خدمت فیلم هستند گران شده اند و این عوامل ،شرایط را برای تهیه کننده سخت کرده است در نتیجه فیلم گران ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان راهکار در خصوص ارزان شدن یک فیلم بیان کرد: درست است که استفاده از بازیگران و عوامل تازه در ساخت یک فیلم ریسک خواهد بود اما باید این ریسک را پذیرفت و این کار را از یک جایی شروع کرد در غیر اینصورت فیلم ارزانی ساخته نخواهد شد.

وی بیان کرد: البته به جز برخی از فیلم های کمدی، آثاری بودند که حتی با صرف هزینه های بالا و استفاده از عوامل و بازیگرانی با دستمزد بالا،بازگشت سرمایه نداشتند و متضرر شدند.

این تهیه کننده با بیان اینکه برخی از فیلم های کمدی که به سود می رسند ، روش های خاص خودشان را در استفاده از گروه گران قیمت دارند، ادامه داد:سازندگان این فیلم ها به علت نبود بودجه کافی، در ابتدا درصدی از دستمزد بازیگران را می دهند و از فروش نیز درصد دیگری به آن ها پرداخت می کنند.

صباغ زاده خاطرنشان کرد: می توان گفت علت اصلی گران شدن یک فیلم بالارفتن دستمزد بازیگران است که باید برای رفع آن ریسک کرد و ازبازیگران تازه کار و مستعد بهره برد.

انتهای پیام/

اظهار نظر تهیه کننده سینما برای ساخت فیلم ارزان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای ایران سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا افزایش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت طلا بالاتر از سطح حمایتی ۲۳۰۰ دلار در اولین ساعات تجارت در روز جمعه قرار دارد. ارزش دلار آمریکا و اوراق قرضه خزانه داری این کشور پس از گزارش بالا رفتن تولید ناخالص داخلی در سه ماهه اول سال جاری میلادی افزایش یافته است. بدین ترتیب احتمال به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال جاری میلادی کاهش می‌یابد.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۳ درصد افزایش به ۲۳۳۰ دلار و ۷ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش ۰.۱۳ درصدی به ۲۳۴۵ دلار و ۵۰ سنت رسیده است.

به گزارش رویترز، بالا رفتن نرخ تورم در آمریکا ترس از افزایش دوباره نرخ بهره را تشدید کرده است. بالا رفتن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • قیمت نفت از نردبان عوامل مثبت بالا رفت
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • سورپرایز بزرگ کارگران با دریافت پاداش روز کارگر | کارگران اردیبهشت ۲ تا حقوق می‌گیرند
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد کارگران جدی شد ؟