Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-28@14:50:47 GMT

واکنش قطری ها به فهرست کارلوس کی‌روش

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۱۶۹۳

واکنش قطری ها به فهرست کارلوس کی‌روش

به‌ گزارش ‌جهان نيوز، کارلوس کی‌روش، فهرست ۲۴ بازیکن را برای اردوی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در ترکیه اعلام کرد. واکنش‌های به فهرست سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران همچنان ادامه‌ دارد و این بار رسانه‌های  قطری به این فهرست واکنش نشان دادند.
  روزنامه الرای در این باره نوشت: در فهرست کارلوس کی‌روش برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نام دو بازیکن از لیگ ستارگان قطر به چشم می‌آید، نخست مرتضی پورعلی گنجی که با شایستگی در این فهرست قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بازی‌های درخشانی را با پیراهن السد به نمایش گذاشت و از بهترین های لیگ قطر بود. پورعلی گنجی سهم بسزایی در صعود السد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشته است.

در  ادامه‌  این گزارش آمده است: پورعلی گنجی از مدافعانی است که می‌تواند در هر دیداری سرنوشت ساز ظاهر شود. او در کنار به جای آوردن نقش دفاعی خود در کارهای هجومی هم شرکت می‌کند و گل های حساسی برای السد به ثمر رسانده است. در فهرست کارلوس کی‌روش یک بازیکن دیگر از  لیگ ستارگان قطر به چشم می‌آید و او کسی جز مهدی طارمی، مهاجم الغرافه نیست اما این سرمربی پرتغالی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران بعد از کاهش فهرستش از ۳۵ بازیکن به ۲۴ بازیکن نام سروش رفیعی، بازیکن الخور را خط زد و این تصمیم او طبیعی بود، چرا که سروش نتوانست عملکرد خوبی با الخور در لیگ قطر داشته باشد.

روزنامه استاد الدوحه هم با تیتر" سروش در فهرست کی‌روش برای جام جهانی پیش رو قرار نگرفت، نوشت: در فهرست کارلوس کی‌روش نام از  سروش رفیعی به چشم نمی آید اما  مهدی طارمی و مرتضی پور علی گنجی در این فهرست وجود دارند. البته پژمان منتظری، بازیکن سابق الاهلی، مسعود شجاعی، بازیکن سابق الغرافه و اشکان دژاگه، بازیکن سابق العربی هم در این فهرست وجود دارند.

منبع:ایسنا

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باورنکردنی؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست!

عبدالکریم حسن ستاره قطری پرسپولیس با زدن یک پنالتی به سمت دروازه‌بان جوان پرسپولیس، باعث شکسته شدن هر دو دست این گلر شد. محمد گندمی دروازه‌بانی است که پس از درخشش در تیم‌های پایه، با تیم بزرگسالان تمرین می‌کند. گندمی از سوی حسین عبدی به اردوی تیم ملی هم دعوت شده بود، اما چند روز قبل از حضور در اردو، هر دو دست او شکسته شد.

گندمی خطاب به عبدالکریم حسن گفته بود حتما پنالتی او را مهار می‌کند و ستاره قطری هم در پاسخ به این دروازه‌بان جوان گفته "من پنالتی را به وسط می‌زنم و تو فقط آن را بگیر". عبدالکریم حسن با قدرت هر چه تمام پنالتی را به سمت دروازه گندمی شلیک کرد که باعث شد هر دو دست این دروازه‌ان از ناحیه مچ دچار شکستگی شود!

 

منبع: طرفداری

دیگر خبرها

  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم
  • اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • باورنکردنی؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست!
  • (ویدیو) صف طولانی اصفهانی‌ها برای سروش صحت
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!