Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ در این بازدید نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به جاکارتا، شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی حضور داشتند که در ابتدا با حضور در آکادمی ملی المپیک از اردوی تیم ملی کاراته و نحوه آماده سازی ملی پوشان بازدید کردند.

در این دیدار محمد صادق فرجی رییس فدراسیون کاراته به ارائه گزارشی از برنامه های فدراسیون در آماده سازی تیم های ملی کاراته برای حضور قدرتمندانه در رقابتهای مختلف قاره ای و جهانی پرداخت و سپس شهرام هروی سرمربی تیم ملی و ذبیح اله پورشیب کاراته کا با تجربه کشورمان به ارائه نقطه نظراتی در خصوص وضعیت تیم ملی و انتظارات خود پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ضمن خسته نباشید به مسئولین فدراسیون و ملی پوشان حاضر در اردو و کادر فنی گفت: خوشحالم برای دومین بار توفیق حضور در اردوی تیم ‌های ملی کاراته را بدست آوردم من حساب ویژه‌ای روی کاراته باز کرده‌ام. همیشه اعتقاد داشته‌ایم استعداد و ظرفیت‌های زیادی در اقصی نقاط کشور در رشته کاراته داریم.

وی در ادامه بیان داشت: بالاخره شما جزو نخبگان و برگزیدگان هستید که برای حضور در مسابقات لیگ‌های مختلف جهانی،قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی اندونزی تلاش می‌کنید. من زمانی که این رشته المپیکی شد خوشحال شدم یقین دارم در المپیک 2020 توکیو مدال‌های خوشرنگی کسب خواهید کرد واقعاً امیدوارم در المپیک 2020 شما نتیجه بگیرید و از نزدیک من همیشه نتایج را رصد می‌کنم و خیلی امیدوار هستم که شما می‌توانید مدال طلا را در المپیک 2020 به کاروان ورزش ایران اضافه کنید.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: یقین دارم با این کادر فنی و شما بازیکنان این اتفاق رخ می‌دهد. حتماً در المپیک 2020 به امید خدا مدال طلا می‌گیرید. ما همان قول پاداش سکه را که داده بودیم متناسب با آئین‌نامه‌ها پرداخت خواهیم کرد.

بعد از بازدید از اردوی تیم ملی کاراته مسئولین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک با حضور در اردوی هندبال از تمرینات تیم ملی بازدید بعمل آوردند.

در ابتدای این بازدید علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال و عضو هیات اجرایی کمیته به ارائه توضیحاتی در خصوص وضعیت فعلی تیم ملی پرداخته و از حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از هندبال تشکر کرد و گفت:در طول دوران مدیریت ورزشی ام برای اولین بار است که می بینم وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک در کنار یکدیگر از اردوی تیم ملی هندبال بازدید می کننند حضور این دو عزیز با یکدیگر در اردوهای تیم ملی نشان از هماهنگی و اهتمام مسئولان ورزش به رشته‌های مختلف دارد و در روحیه ورزشکاران تأثیرگذار خواهد بود.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: در حال حاضر اردوی تیم ملی بزرگسالان در حال برگزاری است و با توجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی سال پرکاری را پیش رو داریم و 6 اردوی دیگر خواهیم داشت البته در رشته‌های تیمی پیش‌بینی برای کسب مدال و نتیجه سخت است، اما ما برای کسب بهترین نتیجه‌ می‌رویم.

سپس سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ما چند دوره‌ای در هندبال فراز و نشیب داشتیم و امید وارم اتفاق خوبی که در والیبال افتاد در هندبال هم بیفتد آقای رحیمی در مدت حضورشان در فدراسیون به رغم مشکلات، بخوبی توانستند بر مسائل فائق آیند.

وی ادامه داد: ما لژیونرهای زیادی در هندبال داریم و با برنامه‌ریزی خوب می‌توان هندبال را به جایگاهی که والیبال رسیده برسانیم. ما دوران جدیدی را در هندبال شروع کرده‌ایم و قطعا با حضور آقای رحیمی هندبال به دوران اوج خود خواهد رسید.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: ما از هندبال انتظارات ویژه‌ای داریم؛ در رده‌های نوجوانان و جوانان پتانسیل خوبی داریم و در مدت زمان ۵ تا ۱۰ سال آینده می توانیم به یکی از تیم‌های خوب دنیا تبدیل شویم. ما از تمام توانمان استفاده می‌کنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم. مربی جدید تیم ملی هندبال رزومه خوبی دارد و انشالله بتواند در تیم ملی تاثیرگذار باشد.
سلطانی‌فر در پایان خطاب به ملی‌پوشان هندبال خاطر نشان کرد: تا قبل از بازی‌های آسیایی جاکارتا یک یا دو نوبت دیگر به تمرینات شما سر خواهیم زد. این بازدیدها از این به بعد بیشتر هم خواهد شد و می‌خواهیم گزارشات را با مشاهدات تطبیق دهیم و با مشکلات از نزدیک آشنا شویم و با همگرایی خوبی که کمیته و وزارت دارند مشکلات را برطرف کنیم.

وی با اشاره به وضعیت هندبال گفت: بسیار به موفقیت هندبال خوشبین هستیم و امیدواریم اتفاق خوبی که در والیبال افتاد و به قدرت درجه یک جهانی تبدیل شدیم در هندبال هم باید رخ دهد چون لژیونرها و ملی‌پوشان خوبی در اختیار داریم. با اخباری که از رغبت و اشتیاق نوجوانان و جوانان برای حضور در این رشته از باشگاه‌های مختلف در استان‌ها داریم می‌توانیم طی یک دوره ۵ تا ۱۰ ساله پا را فراتر از آسیا بگذاریم و به قدرت جهانی تبدیل شویم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: المپیک مسعود سلطانی فر صالحی امیری کاراته هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۱۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تمرینات تیراندازان در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هشتمین مرحله از اردوی تدارکاتی اعزام به المپیک پاریس ۲۰۲۴ و نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تپانچه در سال ۱۴۰۳ با دعوت ۹ ورزشکار از ۵ فروردین در تهران آغاز شد و تا ۱۵ فروردین و اعزام به مسابقات جهانی و توزیع سهمیه المپیک ادامه خواهد داشت.

محسن نصر اصفهانی، سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان؛ سجاد پورحسینی، جواد فروغی، وحید گلخندان، حسین ظفرجعفرزاده و امیر جوهری‌خو را در بخش آقایان و هانیه رستمیان، گلنوش سبقت الهی، زینب طوماری و لعیا محمدی را در بخش بانوان به اردو دعوت کرده است.

دیگر خبرها

  • دعوت بازیکن جوان ایرانی به تیم ستارگان هندبال ساحلی جهان
  • بازگشت ملی‌پوشان استقلال به اردو؛ آماده‌باش برای نبرد با مس
  • حضور هندبالیست جوان ایران در مسابقات نمایشی ستارگان جهان
  • حضور هندبالیست ایرانی در المپیک پاریس
  • آغاز تمرینات نرم و سبک ستاره مصدوم استقلال
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ادامه تمرینات تیراندازان در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار
  • بازگشت ملی پوشان المپیکی اسلحه سابر با استقبال نماینده وزارت ورزش
  • بازگشت ملی‌پوشان المپیکی اسلحه سابر با استقبال نماینده وزارت ورزش
  • استارت اوسمار و شاگردانش برای قهرمانی/ پرسپولیس به دنبال تکرار خاطرات شیرین