Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@20:45:33 GMT

توافق جباروف با استقلال برای تمدید قرارداد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۱۷۹۰

توافق جباروف با استقلال برای تمدید قرارداد

گفته می‌شود باشگاه استقلال با هافبک ازبکستانی خود بر سر تمدید قرارداد به توافق رسیده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرور جباروف هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال با وجود اینکه سن زیادی دارد، اما یکی از مهره‌های ارزشمند این تیم در فصل گذشته بوده و در نتیجه گیری خوب استقلال نقش موثری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینفرد شفر سرمربی استقلال، در صحبت‌های اخیر خود از مسئولان استقلال خواسته که حتما این بازیکن را برای فصل بعد حفظ و هرچه سریع‌تر قراردادش را تمدید کنند.

چندی پیش اشاره کرده بودیم که جباروف تمایل دارد در استقلال، بماند، اما از استقلالی‌ها خواسته که مقدمات تحصیل فرزندانش در مدارس روسی را فراهم کنند.

یکی از مدیران استقلال، این کار را انجام داده و به هافبک ازبکستانی گفته که می‌تواند فرزندانش را به ایران بیاورد. در فصل گذشته، باشگاه استقلال، برای جباروف یک واحد مسکونی در منطقه سعادت آباد اجاره کرده و مشکلی بابت حضور همسر و فرزندانش در ایران نیست.

این منزل به حدی خوب است که گفته می‌شود در تاریخ باشگاه استقلال گرفتن چنین واحد مسکونی با این همه اجاره سابقه نداشته است. تا این لحظه هم قرارداد جباروف به صورت منظم از سوی باشگاه استقلال پرداخت شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

در روز‌های اخیر، مسئولان استقلال، بار دیگر با جباروف بر سر تمدید قرارداد صحبت کرده و به توافق اولیه هم رسیده‌اند. هافبک ازبکستانی هم راهی تعطیل شده و گفته که مشکلی برای تمدید قرارداد وجود ندارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جباروف استقلال استقلال جباروف سرور جباروف هافبک استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۱۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!

دلیل عدم تمایل WWE به ادامه همکاری با ستاره NXT فاش شد.

تریپل اچ در کنفرانس خبری پس از رویداد بکلش با رد برخی شایعات اعلام کرد که درو گولاک از WWE اخراج نشده است.

طرفداری | منابع مختلفی از داخل WWE و NXT به رسانه Fightful Select اطلاع دادند که گولاک همچنان تحت قرارداد WWE است، اما تنها یک ماه از اعتبار این قرارداد باقی مانده و تمایلی به تمدید آن وجود ندارد. به نظر دو عامل بیشتر از هر چیز در اتخاذ این تصمیم نقش داشتند.

دلیل اول مطرح شدن نام گولاک در شکایت ستاره سابق WWE، راندا روزی از برخی عوامل این کمپانی است و دلیل دوم شکایت‌های متعدد برخی استعدادهای NXT از آسیب زدن‌های گولاک در حین مسابقات و تهدید آنها در صورت گزارش دادن این موارد است.

یکی از استعدادهای NXT گولاک را فردی عجیب توصیف کرد که با قلدری کردن سعی در آزمایش دیگران دارد. همین دلایل به نظر کافی هستند تا با وجود تمایل گولاک به ادامه دادن با اولین کمپانی کشتی کچ جهان، قراردادش تمدید نشود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست