Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدصادق پورمهدی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با اشاره به وضعیت شهر تبریز در زمان بارندگی، افزود: شهرداری هیچ برنامه ای برای جلوگیری و مواجهه با سیل ندارد.

وی ادامه داد: در کلانشهرها، شهرداری مدیر بحران است و باید علاوه بر اقدام پیشگیرانه در مواجهه با بحران ها، پاسخگو نیز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورمهدی اظهار داشت: بارش اندکی باران موجب ایجاد ترافیک و بسته شدن شهر تبریز می شود که ضروری است اقدام اصلاحی و پیشگیرانه انجام شود.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: ضروری است نقشه و طرح جامعی طراحی و براساس آن اقدام شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه تبریز برروی خط گسل زلزله قرار دارد، گفت: باید ساخت و سازهای ساختمان ها و تاسیسات مهم با توجه به نقشه حریم گسل ها در تبریز جانمایی و احداث شود.

پورمهدی ادامه داد: اگر به موضوع پیشگیری توجه کنیم در مواجهه با بلایا و بحران ها خسارت ها کاهش می یابد.

وی همچنین با اشاره به اینکه بعد از امنیت، سلامت مردم اولویت اصلی است، اضافه کرد: کشتارگاه غیرمجاز در استان وجود ندارد و به صورت جدی این امر رصد و پیگیری می شود.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: ضروری است تمامی کشتارگاه های استان به دوربین مدار بسته تجهیز و کنترل شوند.

پورمهدی با اشاره به کشتار غیرمجاز دام در کنار جاده در استان همجوار اضافه کرد: این موضوع باید به صورت جدی توسط مسئولان استان پیگیری شود و در صورت نیاز برای جلوگیری از آن، موضوع در وزارت بهداشت و سازمان دامپزشکی کشور مطرح شود.

پورمهدی خاطرنشان کرد: با عرضه گوشت مخالف نیستیم بلکه تاکید ما بر عرضه گوشت سالم است تا از بروز بیماری های مشترک بین حیوان و انسان جلوگیری شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی بارش باران دوربین سلامت سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران

به گزارش ورزش سه، باشگاه مس سونگون که خود را برای دیدار یک هشتم نهایی مقابل هوادار آماده میکند، طی بیانیه‌ای از هواداران تراکتور خواست که در اکباتان از آنها حمایت کنند.

این در حالی است که بازیهای برگزار شده در استادیوم دستگردی عموما بدون تماشاگر است و در مورد این بازی نیز هنوز تصمیم گیری نشده اما به هر حال مس سونگون در این زمینه پیش دستی کرده است.

در پیام دعوت آنها آمده است:

حضور در یک هشتم حذفی، یعنی حضور در جمع شانزده تیم برتر فوتبال ایران. مس سونگون  و تراکتور در این جمع هستند با این فرق که دور یکی خلوت و دور یکی خیلی شلوغ!

روز جمعه هفتم  اردبیهشت  تکلیف هشت تیم برتر مشخص خواهد شد و بی شک قدرت روی سکوهاست. جایی که فوتبال آذربایجان ابرقدرت آسیاست. اولا و لطفا در تبریز حامی و مشوق تراکتور باشید، تراکتور چشم و چراغ آذربایجان است.

و اما مخاطب ما  هواداران فوتبال آذربایجان اکباتان، تهران، کرج، اسلامشهر و شهریار و … است؛ اگر به تبریز نرفتید، ما را فراموش نکنید… مس سونگون هم نماینده آذربایجان است و به یک درصد ورزشگاه یادگار امام در اکباتان نیازمند است.

وعده دیدار ما روز جمعه  ساعت ۱۸:۳۰ ورزشگاه دستگردی (اکباتان)

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • بارش‌های رگباری و آب‌گرفتگی در شمال و شرق استان اصفهان + عکس
  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان
  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان