Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش، امروز از تغییرات اعضای این شورا خبر داد و اعلام کرد که با انتخاب اعضای جدید، محسن امیریوسفی و سید محمود رضوی به ترتیب رئیس و نایب رئیس شورای صنفی نمایش شدند.

ایران آنلاین / او همچنین از ثبت قرارداد اکران فیلم‌های «ناخواسته» و «شماره 17 سهیلا» خبر داد و اعلام کرد شورای صنفی نمایش هم مخالفتی با نمایش بازی‌های جام جهانی در سینماها نخواهد داشت و با در نظر گرفتن حقوق فیلم‌هایی که در حال اکران است، جدول نمایش بازی‌های جام جهانی در سینماها هفته آینده اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره جلسه امروز این شورا گفت: «در جلسه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه شورای صنفی نمایش، قرارداد فیلم سینمایی «شماره 17 سهیلا» در گروه کوروش بعد از فیلم سینمایی «خوک» ثبت شد. همچنین فیلم سینمایی «ناخواسته» از روز چهارشنبه 2 خرداد‌ماه نمایش خود را در زیر گروه زندگی آغاز می‌کرده و پس از اتمام اکران فیلم سینمایی «جشن دلتنگی»، سرگروه زندگی نیز به فیلم سینمایی «ناخواسته» داده می‌شود.»

او درباره تصمیم شورای صنفی نمایش مبنی بر نمایش بازی‌های جام جهانی فوتبال اعلام کرد: «در جلسه امروز همچنین مقرر شد که نمایش بازی‌های فوتبال جام جهانی در سینماهای کشور بلامانع باشد. جدول اجرای نمایش فوتبال در سینماهای کشور،‌ با در نظر گرفتن حقوق فیلمسازانی که فیلمشان در حال اکران است، هفته آینده اعلام می‌شود.»

فرجی درباره رای‌گیری اعضای هیئت رئیسه شورای صنفی نمایش بیان کرد: «با رای‌گیری از همه اعضای شورای صنفی نمایش، محسن امیریوسفی به عنوان رئیس شورای صنفی نمایش، سید محمود رضوی به عنوان نایب رئیس شورا انتخاب شده و من نیز در سمت سخنگوی شورای صنفی نمایش ابقا شدم.»

سخنگوی شورای صنفی نمایش در پایان اعلام کرد: «فروش گیشه سینما‌های کشور در اردیبهشت‌ماه 97، 26 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده که این رقم در اردیبهشت 97 تنها 17 میلیارد تومان بوده است.»/آی سینما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود

به گزارش تابناک، یاسر استاد در گفت و گو با ایرنا با پیش بینی جوی پایدار و آرام برای روزهای آینده در آذربایجان غربی افزود: طبق بررسی های هواشناسی افزایش دما در ارومیه محسوس تر خواهد بود و دمای این شهرستان که در این هفته بین منفی یک تا ۱۳ درجه سانتی گراد در نوسان بود تا ۱۹ درجه سانتی گراد افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان چالدران با منفی هفت درجه سانتی گراد سردترین و شهرستان خوی با دمای ۱۶ درجه سانتی گراد گرم ترین شهر استان بودند.

کارشناس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: در شبانه روز گذشته بارش پراکنده باران از شهرستان سردشت و تخت سلیمان تکاب گزارش شده است که حداکثر یک میلی‌متر بود، سرعت وزش باد نیز در اشنویه به حداکثر میزان سرعت خود در استان با بیش از ۵۵ کیلومتر بر ساعت رسید.

اشتاد با پیش بینی هوای سه روز آینده استان بیان کرد: روز پنجشنبه هفته جاری تا شنبه هفته آینده هوای استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد است.

 به طور متوسط در سال ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلی‌متر بارندگی در این استان به ثبت می‌رسد، کشاورزی عمده ترین شغل ساکنان آن بوده و بارندگی‌ها تاثیر مهمی بر اشتغال این بخش دارد.

 
 

دیگر خبرها

  • لیورپول و کلوپ به دنبال جمع آوری همه جام‌های ممکن؛ آیا منچسترسیتی بازهم قهرمان انگلیس و اروپا می‌شود؟
  • برنامه تعطیلی سینماها مشخص شد
  • برنامه بازی‌های ایران در بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک
  • هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود
  • برنامه ویسی برای نجات فولاد
  • پیش بینی رگبار و رعد برق تا اوایل هفته آینده
  • درخواست تیم تهرانی از سازمان لیگ بی‌جواب ماند
  • اگر مزد واقعی به کارگر داده شود...
  • روز جهانی تئاتر + تاریخچه و شعار
  • تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد