Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: آیین ترتیل خوانی قرآن کریم برای دومین سال پیاپی در حرم مطهر سلطان علی بن امام محمد باقر (ع) مشهد اردهال برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، مهدی حافظیان سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: آیین ترتیل خوانی قرآن کریم برای دومین سال پیاپی در حرم مطهر سلطان علی بن امام محمد باقر (ع) مشهد اردهال برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این مراسم که هر شب بعد از نماز مغرب و عشا در صحن مطهر برگزار می شود، در دو نوبت در ساعت دو بامداد از شبکه پنج تهران و ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه ظهر از سیمای مرکز اصفهان به روی آنتن می رود.

 

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان خاطر نشان کرد: در این مراسم پرفیض و نورانی، اساتید و قاریان ممتاز کشوری و بین المللی هر شب یک جزء قرآن کریم را تلاوت می کنند.

 

حافظیان افزود: قبل زا شروع جزء خوانی، حجت الاسلام سلیمانی استاد حوزه و امام جمعه اردهال به تفسیر آیات قرآن کریم می پردازد.

 

این مسؤول در ادامه گفت:  مراسم ترتیل خوانی حرم  مطهر سلطانعلی(ع) سال گذشته در صحن اصلی آستان مقدس برگزار شد، اما امسال با توجه به وضعیت متغیر جوی، در شبستان حرم مطهر برگزار می شود.

 

مهدی حافظیان خاطر نشان کرد: سال گذشته این مراسم رتبه نخست کشوری را از آن خود کرد و استقبال زائران و مجاوران از آن بسیار خوب است.

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان برجام خبرگزاری شبستان دولت مجلس فلسطین ماه مبارک رمضان حسن روحانی مسجد قوه قضائیه اردهال جزء خوانی مشهد اردهال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر

مدیر اجرایی آستان علی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق را تشریح کرد. - اخبار استانها -

محمد خیرخواه در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام صادق(ع)، اظهار داشت: آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) به رسم همه ساله مراسم سوگواری امام صادق(ع) برادر این امامزاده واحب‌التعظیم را برگزار می‌کند.

وی در بیان جزئیات مراسم‌های شهادت امام صادق(ع) در آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال افزود: مراسم سوگواری در جمعه شب مصادف با شب شهادت امام صادق(ع) در آستان مقدس امامزاده علی بن باقر برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی آستان امامزاده علی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان ابراز داشت: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام علی بخشنده است و احمد نیکبختیان از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز حاضران در این جلسه را به فیض می‌رسانند.

وی از اجرای برنامه زنده تلویزیونی در آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) خبر داد و گفت: میهمان این برنامه زنده تلویزیونی که از شبکه یک سیما پخش می‌شود، استاد رجبی دوانی بوده و محمود شریفی نیز مداح این ویژه برنامه است.

خیرخواه از تجمع هیئات مذهبی روز شهادت امام صادق(ع) در آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان خبر داد و تصریح کرد: این تجمع از ساعت 10 صبح آغاز شده و در شبکه افق نیز به صورت زنده و مستقیم پخش می‌شود.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت