Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس اوقاف و امور خیریه  شهرستان کاشان گفت: اقامه نماز جماعت ، خیمه های معرفت ، غرفه کودک و نوجوان ،  غرفه مشاوره دینی ، وقف و خانواده  و محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی ، ملی ،  استانی و شهرستانی از جمله برنامه ها ی طرح ضیافت الهی است.

مهدی حافظیان با اشاره به اعزام 23مبلغ روحانی در بقاع متبرک  شهرستان افزود: برگزاری مراسم سحنرانی معرفتی با حضور استادان برجسته کشوری در شبهای رمضان ، مراسم میلاد امام حسن مجتبی (ع) ، احیای شب های قدر ، ترتیل خوانی قرآن کریم ، مسابقه پیامکی قرآن کریم ، جلسه های تفسیر قرآن و اقامه نماز عید سعید فطر از دیگر برنامه های اوقاف و امور خیریه کاشان در ماه مبارک رمضان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  گفت: آیین جزخوانی قرآن نیز در ماه مبارک رمضان هر شب همراه با پخش از شبکه های سیمای اصفهان و تهران با حضور قاریان برجسته کشور در  امامزاده گان سلطان علی بن امام محمد باقر (ع) در مشهد اردهال و ولی ابن موسی کاظم  در منطقه راوند کاشان برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان کاشان ضیافت الهی بقعه متبرکه نماز جماعت ترتیل خوانی قران کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف گفت: در این دوره از آزمون، ۲۰ نفر از بانوان و ۶۰ نفر از آقایان در رشته‌های حفظ ۱۰ جز، ۲۰ جز و کل قرآن با یکدیگر به رقابت پرداختند.   حجه الاسلام حسین مصلایی افزود: قبول شدگان تیرماه مصاحبه شفاهی خواهند داد که در صورت قبولی به آنها،مدرک سطح ۲ قرآن معادل لیسانس تقدیم خواهد شد.   وی بیان کرد: این آزمون یکی از آزمون‌های تخصصی و دشوار قرآن کریم است که حافظان در آن معلومات و تسلط خود بر مفاهیم، معانی و تفاسیر قرآن را به معرض سنجش می‌گذارند

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • برگزاری آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است