Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@05:27:29 GMT

بررسی مشکلات حاشیه نشینی در خاش

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۲۱۳۸

بررسی مشکلات حاشیه نشینی در خاش

فرماندار شهرستان خاش با اشاره به اینکه در نقاط مختلف این شهر مشکلات و گرفتاری‌هایی برای مردم وجود دارد، بر اهمیت توجه به رفع مشکلات حاشیه نشینان تاکید کرد.

‌به گزارش ایسنا- ‌حمیدالدین یوسفی در نشست هماهنگی و بررسی مشکلات حاشیه نشینی خاش ضرورت رسیدگی به مشکلات مردم در روستاهای همجوار مانند نصرت آباد و همت آباد شکاری و سایر نقاط این شهر را مورد تاکید قرار داد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی ادامه داد: 10 تا 12 ‌میلیون نفر از معضلات پیچیده در کشور بوده که جزء پنج معضل آسیب زا به شمار می‌رود که نیاز است برای کمک به ساکنان این نقاط و کاهش ‌آسیب‌ها تلاش‌های فوری و فنی صورت گیرد.

وی افزود: رسیدگی به مشکلات عمرانی، آموزشی، بهداشتی، خدمات آب و برق و مسکن مردم در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و نقاط حاشیه‌ای شهر از اهداف مدنظر دولت است‌.

فرماندار خاش اظهار کرد: در مباحثی که خیران پای کار هستند باید به تسهیل کار آنها کمک شود‌.

معاون عمرانی فرماندار شهرستان خاش گفت: حاشیه نشینی از معضلات عمده در این شهرستان بوده که آسیب‌های زیادی متوجه شهرستان کرده است‌.

عبدالمجید تمندانی شهردار خاش از نگاه مثبت فرماندار به مبحث حاشیه نشینی و محلات شهر و بافت شهری خاش قدردانی کرد.

عبدالوحید سعید پور مدیر بنیاد مسکن و قدرت شهیکی مدیر اداره برق، فرهاد هاشمزهی مدیر آب و فاضلاب روستایی، محمداکبر اربابی مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای، فرامرز شاکری مدیر آب و فاضلاب شهری و محمد رخشانی مدیر شبکه بهداشت و درمان و قاسم کوچکزایی مدیر آموزش و پرورش خاش نیز به بیان اقدامات انجام شده و مشکلات در حوزه‌های کاری خود پرداختند.

اجرای سی هزار متر مربع بهسازی معابر و تسهیل در ساخت پروژه آموزشی خیری و خانه بهداشت نصرت آباد، راه دسترسی به روستای همت آباد شکاری، خریداری و نصب پانصد دستگاه دستک برق و تامین روشنایی معابر حاشیه شهر از جمله نصرت آباد و کهن نو، تامین آب با حفر چاه جدید و بهره گرفتن از ظرفیت منابع آبی منطقه مورد نیاز مردم در دستور کار قرار گرفت.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام حاشيه نشيني منطقه سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌ای با عطر و بوی گل محمدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیر موقوفه باغ دولت آباد یزد گفت: قریب به هزار و ۷۰۰ متر گل محمدی در باغ دولت آباد یزد کاشته و خوشبختانه حدود چهار برابر ظرفیت پیش بینی شده هم برداشت شد.

باقری افزود: نوبرانه گلاب این گل در جشنواره گلابگیری به حرم امام رضا (ع) و عتبات عالیات فرستاده می‌شود.

مدیر پایگاه میراث جهانی باغ دولت آباد یزد هم اظهار داشت: از زمان احیای این باغ در حدود ۳۰۰ سال پیش، گلابگیری در این باغ رواج داشته و گلاب آن به عتبات عالیات فرستاده می‌شد.

علومی ادامه داد: این جشنواره‌ها نقش موثری در احیای میراث ناملوس در یزد خواهند داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • جشنواره‌ای با عطر و بوی گل محمدی
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • داورزن هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد