Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان گفت: پدران و مادران شهدا با بصیرت کامل از تعالیم قرآنی و اسلامی بهره جستند و با درک صحیح عاشورا فرزندان خود را عاشورایی تربیت کردند. ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازلنجان، مصطفی حبیب‌الهی صبح امروز در نشستی با اصحاب رسانه با اشاره به جایگاه رفیع خانواده شهدا اظهار داشت: اجر خانواده‌های معظم شهدا بی‌شک کمتر از آنچه شهدا انجام داده‌اند نیست چرا که عزت، امنیت و اقتدار کشور در منطقه و جهان مدیون خون شهدا و بصیرت، مجاهدت‌، صبر و استقامت خانواده‌های سرافراز شهدا و ایثارگران کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خانواده معظم شهدا با دل‌هایی سرشار از ایمان ثابت کرده‌اند که در راه ارزش‌های انقلاب اسلامی باید دین خود را به درستی ادا کرد و بر همین اساس فرزندان خود را به جبه‌های حق علیه باطل اعزام کردند و هر پدر و مادری که می‌خواهند فرزند صالح تربیت کنند والدین شهدا را الگوی خویش قرار دهند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان تصریح کرد: پدران و مادران شهدا با بصیرت کامل از تعالیم قرآنی و اسلامی بهره جستند و با درک صحیح عاشورا فرزندان خود را عاشورایی تربیت کردند و در نهایت جگر گوشه‌های خود را برای حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کردند.

وی گفت: متاسفانه شب گذشته حاج جواد حسنخانی پدر شهیدان نصرالله و حسین حسن‌خانی‌ریزی پس از تحمل رنج بیماری در سن 84 سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

حبیب الهی افزود: پیکر پدر شهیدان والامقام حسن‌خانی امروز ساعت 16:30 دقیقه تشییع و در قطعه ایثارگران گلزار زهرا این شهر به خاک‌ سپرده می‌شود.

وی ادامه داد: حاج جواد حسن‌خانی پدر شهیدان نصرالله و حسین حسن‌خانی‌ریزی نیز یکی از پدارن شهیدی بود که فرزندان خود را در راه اسلام فدا کرد.

حبیب‌الهی خاطرنشان کرد: شهید نصرالله حسن‌خانی‌ریزی یکی از فرزندان حاج جواد حسن‌خانی که در بیستم بهمن 1339 در زرین‌شهر چشم به جهان گشود و در رشته اقتصاد مشغول به تحصیل شد و مدرک دیپلم را دریافت کرد.

وی بیان کرد: این شهید والامقام در سال 1362 ازدواج کرد و صاحب یک فرزند دختر شد. نصرالله به عنوان پاسدار در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت و با سمت معاون پرسنلی در دارخوین مشغول به فعالیت شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان افزود: نصرالله حسن‌خانی‌ریزی در سوم اسفند 1364 در عملیات والفجر 8 در سن 25 سالگی بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نایل آمد و به آرزوی خود دست پیدا کرد.

وی گفت: شهید حسین حسن‌خانی‌ریزی فرزند دیگر حاج جواد حسن‌خانی بود که در 20 دی 1343 در زرین‌شهر به دنیا آمد و پس از پایان دوران راهنمایی حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافت و در 23 تیر1361 در شرق بصره عراق و در عملیات رمضان در سن 18 سالگی بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

به گزارش تسنیم پیکر پدر شهیدان والامقام حسن‌خانی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه یک خرداد ماه ساعت 16:30 دقیقه تشییع و در قطعه ایثارگران گلزار زهرا این شهر به خاک‌ سپرده می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41346/P1357/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید اعلام کرد: پیرو اطلاعیه انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام برای شرکت در دومین آزمون خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر دومین اصلاحات و اضافات مربوط به آن در تارنمای مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir با تغییرات اساسی بارگذاری شده است.

با توجه به اینکه برای شغل‌های مرتبط با وزارت نفت و برخی دیگر از دستگاه‌های مشارکت کننده تغییرات اساسی در این اصلاحات و اضافات دومین آزمون خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر انجام شده، مهلت ثبت نام و ویرایش شغل محل‌های انتخابی توسط داوطلبین تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تمدید شده است.

بنابراین آن دسته از متقاضیانی که تاکنون فرآیند ثبت نام خود را تکمیل ننموده‌اند می‌بایست نهایتاً قبل از پایان مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند و آن دسته از داوطلبینی که ثبت نام خود را تکمیل نموده اما حسب مندرجات در این اصلاحات و اضافات نیاز و یا قصد ویرایش شغل محل‌های خود را دارند می‌بایست با مراجعه به پروفایل خود نهایتاً تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تغییرات لازم در انتخاب خود را ثبت کنند.

شایان ذکر است با توجه به زمان‌های تمدید شده برای مهلت ثبت نام و ویرایش آن، تاریخ برگزاری این آزمون استخدامی به روز پنج شنبه مورخ ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳ موکول گردید و داوطلبین شرکت در این آزمون استخدامی لازم است منابع آزمون را که در دفترچه راهنمای این آزمون استخدامی آمده مطالعه نمایند و با آمادگی کامل با سایر مشمولین رقابت کنند. همچنین کارت ورود به جلسه نیز از روز ۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۳ بر روی سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و از طریق پروفایل کاربری قابل دسترس خواهد بود.

خاطرنشان می‌شود اصلاحات و اضافات درج شده در این اطلاعیه، مربوط به وزارت نفت، بانک ملی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور، وزارت نیرو و وزارت جهاد کشاورزی می‌باشد.

تاکید می‌شود متقاضیان مشمول بند ج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه ضمن اینکه ضروری است شغل محل‌های خود را متناسب با وضعیت تحصیلی و جغرافیایی خود و شرایط احراز همان شغل انتخاب نمایند. از آنجا که مهلت تعیین شده برای ثبت نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر، آخرین فرصت جهت شرکت در این آزمون استخدامی می‌باشد، لازم است در اسرع وقت نسبت به ثبت نام و در صورت نیاز، ویرایش شغل‌های انتخابی خود در روزهای ابتدایی اقدام نموده و به روزهای پایانی مهلت تعیین شده نهایی موکول نکنند و در صورت بروز هرگونه مشکل موضوع را سریعاً به نزدیک‌ترین بنیاد محل سکونت خود اطلاع دهند.

کد خبر 6090537

دیگر خبرها

  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر