Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه خمسه روز سه شنبه در چهارمین جلسه هماهنگی خرید تضمینی محصولات کشاورزی که با حضور ودود ایرانیان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان، محمود محمودی مدیر سازمان تعاون روستایی استان و معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: عاملین خرید گندم باید نظارت بیشترو دقیق تری بر امر خرید محصول داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گندم تولیدی استان باید در داخل استان خریداری و نگهداری شود.

خمسه تصریح کرد : در بحث سن زدگی هم مراکز خرید بایستی دقت ونظارت کنند تا حق کشاورزان ضایع نشود و بر اساس واقعیت میزان سن زدگی اعلام شود.

وی خاطر نشان کرد : تمام تلاش جهاد کشاورزی بر این است که محصولی سالم و باکیفیت تولید شود تا برای تامین ارزاق مورد نیاز مردم با مشکل مواجه نشویم.

خمسه بر لزوم اهمیت بازرسی نامحسوس از مراکز خرید گندم در فصل خرید در استان تاکید کرد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان قزوین نیز در این جلسه گفت : سیلوهای استان ظرفیت ۳۶۰ هزار تن ذخیره سازی غلات را دارند.

ودود ایرانیان افزود : برای سال جاری ۲۲ مرکز خرید گندم در استان در نظر گرفته شده که محصول کشاورزان استان را خریداری می کند.

به گفته ی وی؛ در سال جاری گندم با قیمت تضمینی از قرار هر کیلو ۱۳۰۰ تومان از گندمکاران استان خریداری می شود.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین هم گفت : شرکت های تعاونی های روستایی استان قزوین همچون سالهای گذشته آماده خرید گندم بصورت تضمینی از کشاورزان استان است.

به گفته محمودی؛ در سال زراعی جاری شرکت ها و اتحادیه های تعاونی عضو این سازمان محصول گندم و کلزای کشاورزان استان را بصورت تضمینی به نمایندگی از دولت خریداری می کند.

کد خبر 4303059

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی قزوین خرید گندم ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران مشهد بیرجند اشتغال خرم آباد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ طا‌ها دلداده با اعلام خبر بارگذاری اطلاعات عملیات خرید تضمینی گندم در سامانه جامع اطلاعات این شرکت گفت: این اطلاعات توسط کاربران به صورت آنلاین قابل مشاهده و رصد است.

دلداده افزود: درج و بارگذاری اطلاعات خرید تضمینی در این سامانه، فرآیند تحویل گندم و پرداخت پول گندم را تسهیل می‌کند و با رصد آنلاین داده‌های خرید تضمینی گندم، می‌توان برای برنامه‌ریزی این عملیات بزرگ بازرگانی کشور از آن اطلاعات استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان خرید تضمینی گندم و پرداخت میزان پول آن را به تفکیک استان، شهرستان و مرکز خرید به صورت آنلاین مشاهده کرده و از کم و کیف آن مطلع شوند.

سال زراعی جاری، ۳۸۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی در استان گلستان زیر کشت گندم رفته است.
گلستان از نظر میزان تولید گندم، رتبه دوم کشور را دارد و به باور کارشناسان؛ به سبب وجود گلوتن، گندم‌های این استان با کیفیت‌ترین در ایران است.

دیگر خبرها

  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان