Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:استاندار خراسان رضوی گفت: طی دو سال اخیر ۵۳۹ پروژه نیمه تمام و تکمیل شده در استان با توجه به ظرفیت ها به بخش خصوصی واگذار شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه در پی تصویب ماده دو قانون الحاق و مواد ۴۳ و۸۸ قانون الحاق ،این موضوع از سال ۹۴ در استان فعالانه و با جدیت پیگیری شده است، افزود: در سال ۹۵ سهمیه استان برای واگذاری این واحدها به بخش خصوصی ۱۰۸ پروژه تعیین شد اما در پایان سال موفق به واگذاری ۳۴۵ پروژه به بخش خصوصی شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه واگذاری پروژه های نیمه تمام کار بسیار دشواری است، خاطر نشان کرد: بخش خصوصی برای گرفتن یک طرح یا پروژه ای که از ابتدای در آن حضور و دخالت نداشته خیلی انگیزه ندارد و به سهولت در آن به دلیل عدم اطلاع کامل از جزئیاتش تعامل نمی کند.

 

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: از این رو استان برای جلب مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه های کلان عمرانی طی سه سال اخیر تلاش زیادی صرف کرده و تا کنون هم در این راستا توفیقات خوبی داشته است، چنانکه در سال ۹۵ استان در واگذاری پروژه های نیمه تمام و تکمیل شده به بخش خصوصی رتبه دوم کشور را بدست آورد.

 

رشیدیان اظهار کرد: در سال ۹۶ هم تعهد و سهمیه استان واگذاری ۱۴۵ مورد از این طرح ها بود که در پایان سال بیش از این میزان یعنی ۱۹۴ طرح واگذار گردید.

 

وی از جمله طرح هایی که طی این دو سال در استان به بخش خصوصی واگذار شده را طرح های حوزه راه چون آزادراه مشهد – قوچان، باند دوم تربت حیدریه – رشتخوار، خواف، خط انتقال گاز برای مجتمع های فولادی سنگان، تصفیه خانه های فاضلاب شهرهای گلبهار، سبزوار، کاشمر، نیروگاه های برق راشد تربت حیدریه وابن یمین سبزوار، بخش بخار نیروگاه فردوسی و مانند آن عنوان کرد که با سرمایه گذاری این بخش در حال انجام است.

 

به گفته وی، در مجموع طی چهار سال گذشته ۷۲ هزار ریال پروژه و طرح عمرانی کلان با مشارکت بخش خصوصی در استان به انجام رسیده است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان دولت برجام مجلس خبرگزاری شبستان ماه مبارک رمضان آمریکا فلسطین مسجد حسن روحانی واگذاری پروژه های نیمه تمام بخش خصوصی استاندار خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدآقامیری بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه مونوریل قم گفت: رییس جمهور بر تکمیل پروژه مونوریل قم اعتقاد دارد، چرا که سرمایه گذاری قابل توجهی در این پروژه صورت گرفته است.

استاندار قم بیان کرد: دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور بر این امر تاکید دارند که پروژه‌های نیمه کاره باید به اتمام برساند و در خصوص پروژه مونوریل قم نیز هزینه‌های زیادی صرف شده که در نهایت مردم باید از آن بهره برند.

آقامیری عنوان کرد: در حال حاضر پروژه مونوریل قم در ۴.۷ کیلومتر ۶۰ درصد پیشرفت داشته و مابقی آن نیز باید تکمیل شود.

وی تاکید کرد: دولت در تکمیل پروژه مونوریل قم عزمی جدی دارد و از ابتدای حضور من در استان قم تکمیل این پروژه در دستور کار بوده است و رییس جمهور هم بر تکمیل دو پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکید دارند.

استاندار قم عنوان کرد: ممکن است در سفر رییس جمهور به قم که طی روزهای آینده صورت می‌گیرد بازدید از آن در برنامه‌های رییس جمهور پیش بینی شود.

کد خبر 6094705

دیگر خبرها

  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • خانه تاریخی آصف اردبیل واگذار می‌شود
  • خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود