Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حمیدرضا کرموند، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان گفت: شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان به دنبال حل مشکلات مردم بوده و در این راستا از تکنولوژی مناسب استفاده می‌کند و خوشبختانه تا به امروز چندین طرح جدید نیز توسط این شرکت انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:استفاده از سیستم‌های هوشمند که باعث بالا رفتن دقت، سرعت و سلامت کار شده توسط شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان قبل از بسیاری از استان‌های دیگر صورت گرفته و این موضوع از افتخارت این مجموعه است.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب شهری لرستان بیان کرد: از بحران‌های پیشروی کشور بحث کمبود آب و بحث محیط زیست بوده که این دو موضوع به این مجموعه بستگی دارد و برای حل آن‌ها نیازمند کمک تمام مردم و مسئولان نظام هستیم.

کرموندبا بیان اینکه طرح جمع‌آوری تصفیه فاضلاب شهری در تمام شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر اجرا می‌شود، بیان کرد:۲۴ شهر در استان لرستان تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شهری هستند که از این تعداد ۹ شهر طرح تصفیه فاضلاب شهری دارند.

وی افزود:شهر‌های خرم‌آباد، الیگودرز، پلدختر و بروجرد دارای تصفیه خانه فاضلاب هستند که در خرم‌آباد تقریبا صددرصد شهر تحت پوشش قرار دارد به جز منطقه ماسور که به تازگی به شهر اضافه شده است.

این مسوول ادامه داد: پروژه تصفیه خانه فاضلاب خرم‌آباد که منطقه ماسور را پوشش می‌دهد پیشرفت ۶۰ درصدی داشته و تا پایان سال ۹۷ به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/د

اجرای طرح جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب درشهر‌های بالای ۲۰ هزار جمعیت لرستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۳۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین

داراب بیرنوندی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین از تکمیل و افتتاح اولین تصفیه خانه مدرن فاضلاب روستایی در نیکویه، تکمیل فاز اول تصفیه خانه شریفیه، پیشرفت ۸۵ درصدی تصفیه خانه فاضلاب آبگرم و استفاده از سامانه نانو کلر در سیستم گندزدایی تصفیه خانه فاضلاب تاکستان خبر داد و گفت: این خدمات با هزینه‌ای بالغ بر ۷۸۵ میلیارد ریال صورت گرفته است. 

وی افزود: ۱۱۰۰ کیلومتر شستشوی شبکه فاضلاب شهر‌ها و نیز ویدئو متری ۳۷ کیلومتری شبکه و خطوط انتقال فاضلاب در سطح استان قزوین انجام شده است.

بیرنوندی در بخش دیگری از توضیحات خود از اتمام ۸ قرارداد مربوط به پروژه‌های فاضلاب، انعقاد ۶ قرارداد جدید و ۱۰ قرارداد در حال انجام خبر داد.

وی، برگزاری مناقصات احداث مدول اول تصفیه خانه شهرستان البرز، تجهیز تصفیه خانه نیکویه، احداث لاگون‌های جدید در تصفیه خانه فاضلاب قزوین با مجموع هزینه ۲۷۶۰ میلیارد ریال را از عملکرد‌های سال گذشته برشمرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، عقد قرارداد مطالعات پژوهشی بومی سازی دانش تصفیه فاضلاب در اجتماعات کوچک استان و انجام مطالعات مرحله دوم فاضلاب در شهر‌های قزوین و تاکستان و نیز مطالعات فاضلاب اقبالیه، اسفرورین و چوبیندر، ضیاء آباد و روستا‌های آتان و آکوجان منطقه الموت را از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمکعب پساب از تصفیه‌خانه‌های استان مرکزی