Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@09:40:49 GMT

خروج آمریکا از برجام قابل پیش‌بینی بود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۳۰۵۱

خروج آمریکا از برجام قابل پیش‌بینی بود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛حمدالله کریمی،نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با اشار به خروج آمریکا از برجام اظهار داشت: خروج آمریکا از برجام از قبل قابل پیش‌بینی بود و مدت‌هاست که آنها از برجام خروج شده‌اند اما رسماً آن را اعلام نکرده بودند.

وی گفت: بایستی دولت و وزارت خارجه کشور از قبل خروج آمریکا از برجام را پیش‌بینی می‌کردند چراکه آنها همیشه به‌دنبال منافع اقتصادی خودشان هستند و زمانیکه توافق برجام را نیز امضا می‌کردند مشخص بود که دولت آینده آمریکا تغییر پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از ابتدای امضای قرارداد و مذاکره درباره برجام، قابل پیش‌بینی بود که دولت آینده آمریکا تغییر و آنها از برجام خارج می‌شوند و نبایستی توافق نظارت هرسه‌ماه یکبار برجام قبول می‌شد چراکه کاری ساده‌لوحانه بود.

"شکوفایی اقتصاد ایران" راهکاری برای خروج از وابستگی به بیگانگان

وی خاطر نشان کرد: "اروپا" قصد و نیت دارند که در برجام بمانند اما سئوال اینجاست که آیا توانایی این ماندن را دارند، بنده معتقدم آنها علی‌رغم میل باطنی، از برجام خارج می‌شوند.

کریمی افزود: باید برای خروج از وابستگی ایران به کشورهای دیگر، اقتصاد کشور شکوفا و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به سهولت بتوانند در کشور سرمایه‌گذاری کنند.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به تولیدات داخلی توجه بیشتری کنیم چراکه در اینصورت اقتصاد کشور بهبود پیدا می‌کند و کشورهای دیگر نیز خودبه‌خود تمایل به سرمایه‌گذاری در ایران را پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ز

آمریکا قابل اعتماد نیست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالای ایرانی مجلس شورای اسلامی برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ورود سامانه بارشی به لرستان

بهروز مرادپور بیان کرد: بر اساس نقشه و مدل های هواشناسی، روز دوشنبه به دلیل بالا بودن شاخص های ناپایداری، علاوه بر افزایش ابر و وزش باد قابل ملاحظه در نقاطی از استان، بارش هایی به صورت خفیف و پراکنده گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

وی افزود: از بعدازظهر سه شنبه تا پایان هفته با فعالیت سامانه بارشی برای همه نقاط، بارش باران، رعد و برق، احتمال رگبار تگرگ و وزش باد نسبتا شدید تا شدید انتظار می رود.

وی ادامه داد: طی ۴۸ ساعت آینده تغییرات قابل توجهی در نوسانات دمایی مناطق مختلف استان مشاهده نمی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • پیش بینی ورود سامانه بارشی به لرستان
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر: رفاقت!
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • پیدا و پنهان پول پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است