Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود میرلوحی در شصت و پنجمین جلسه شورای شهر ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری منطقه ۹ در حفظ درختان و نیز شناسایی نواقص فضاهای شهری گفت: لازم می دانم از یک اقدام خوب منطقه ۹ در راستای حفظ درختان و فضای سبز شده و با کسبه محله تفاهم نامه ای امضا شده در راستای حفظ و مراقبت از درختان که یک کار نوآرانه بود با این اقدام  شهروندان خود احساس می کنند که باید از درختان مراقبت کنند و این یعنی مشارکت مردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اقدام خوب دیگر شناسایی نواقص فضاهای شهری در خیابان شمشیری بود که ۲۸۸ مورد از این مهم احصا شده و این اقدام می تواند در راستای بهبود فضاهای شهری و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان مناسب باشد.

رییس کمیته اقتصادی شورا در ادامه سخنان خود گفت: اما تذکر من مربوط به مراکز ورزشی است که متعلق به شهرداری تهران است و می بایست بر اساس مصوبه شورای در سال ۹۴ همه ی این مراکز تحت لوای مدیریت سازمان ورزش در بیایند.

میرلوحی گفت: متاسفانه هنوز این امر محقق نشده و تنها ۱۸۰ ورزشگاه زیرمجموعه سازمان ورزش قرار گرفته اند و بیش از نیمی از ورزشگاه ها باقی مانده و این یعنی عدم اجرای مصوبات شورا.

میرلوحی گفت: اگر می خواهیم نظم و انضباط در اداره شهر حاکم باشد اگر می خواهیم سیاست های تدوین شده شورا اجرا شود باید مصوبات شورا به طور دقیق در شهر اجرا شود.

کد خبر 4303089 نورا حسینی