Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-28@10:04:12 GMT

مدیران دو تابعیتی صداوسیما را برکنار کنید

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۳۲۱۳

مدیران دو تابعیتی صداوسیما را برکنار کنید

به گزارش جهان نيوز، بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما طی نامه‌ای خطاب به رئیس صدا و سیما نوشت: با توجه گزارش کمیته تحقیق و تفحص مجلس در خصوص مدیران تابعیتی و حضور برخی از این مدیران در صدا و سیما امیدواریم که این مدیران شناسایی و برکنار شوند. متن این نامه به شرح زیر است: 
بسمه تعالی

ریاست محترم سازمان صدا و سیما
جناب آقای دکتر عبدالعلی علی عسکری
با سلام و احترام
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در ماه مبارک رمضان
دشمنان جمهوری اسلامی ایران امروزه از راه‌های مختلفی در صدد ضربه زدن به امت وانقلاب اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این راه‌ها نفوذ بر افراد و نهاد‌های مهم کشور است. 
به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) ساده‌ترین شکل نفوذ همین نفوذ موردی می‌باشد که درآن دشمن جاسوس یا جاسوسانی را در لباس دوست وارد دستگاه مورد نظر می‌کند تا از طریق آن‌ها به اهداف خود برسد.

از طرفی ایشان در باب اهمیت و جایگاه دستگاه رسانه ملی فرموده اند: صداوسیما قرارگاه مقدم و فعال مقابله با جنگ نرم است و مدیران و کارکنان رسانه‌ی ملی، سرداران و سربازان این جنگ نرم هستند.

چنانچه مستحضرید موضوع مدیران دو تابعیتی شاغل در دستگاه‌های دولتی که از مصادیق نفوذ فردی می‌باشد طی ماه‌های گذشته حواشی زیادی را ایجاد نموده است. کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی نیز گزارش خود را در این خصوص ارائه کرده است. ظواهر و شواهد امر حاکی از آن است که برخی از این مدیران دو تابعیتی در رسانه ملی مشغول به فعالیت می‌باشند.

بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما از جنابعالی درخواست شناسایی و برکناری مدیران دوتابعیتی شاغل در سازمان صدا و سیما مطابق ماده ۹۸۹ قانون مدنی کشور را دارد. امید است که این تلاش در راستای حفظ امانت صدا و سیمای نظام اسلامی با عنایت به جایگاه راهبردی این نهاد فرهنگی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی مورد قبول درگاه حق واقع گردد؛ و من الله التوفیق 
بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما

منبع:خبرگزاری دانشجو

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۳۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش چهار درصدی میزان بیکاری در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ استاندار اصفهان در پایان نخستین نشست شورای اداری استان اصفهان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداو سیما گفت: شاهد کاهش بیکاری در استان هستیم به طوریکه میزان بیکاری از بیش از ۱۲ درصد ابتدای دولت سیزدهم، هم اکنون به هشت و ۶ دهم درصد رسیده است.


سید رضا مرتضوی افزود: امسال هم برنامه‌های تحول اقتصادی و جهش تولید با استفاده از ظرفیت‌های مردم را با تشکیل کارگروه‌های ویژه مردمی سازی اقتصاد، سرلوحه کارمان است.


وی ادامه داد: در دو سال گذشته در حوزه اقتصاد در استان اصفهان برای افزایش تولید تلاش‌های زیادی شد که احیا کارخانه‌ها، راه اندازی واحد‌های راکد و رفع موانع تولید از آن جمله است.


استاندار اصفهان افزود: همچنین ظرفیت‌های جدید تولید در بخش‌های مختلف تعریف و واحد‌هایی راه اندازی شدند، همچنین با استفاده از ظرفیت‌های پولی و بانکی استان، سعی شد منابع مالی این مجموعه‌ها تأمین شود به طوریکه با همکاری بانک ها، نسبت مصارف به منابع بانکی از عدد ۵۴ تا ۷۶ در برخی دوره‌ها رسید یعنی رشد ۲۲ درصدی را دربرخی مقاطع شاهد بودیم.


در این نشست از طریق ارتباط دورسخنی (ویدئو کنفرانس)، رئیس جمهور و تعدادی از معاونان وی با استانداران و مدیران کل ادارات و روسای سازمان‌ها در استان‌ها صحبت‌های داشتند و بر استفاده از همه ظرفیت‌ها و بضاعت‌ها برای تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) و تأمین رفاه و آسایش مردم تأکید کردند.


رئیس جمهور، زمان شناسی، نیازشناسی و همچنین سنجش دقیق ظرفیت‌ها و امکانات را شرط تحول و لازمه خدمت‌رسانی به مردم از سوی مسئولان دانست و گفت: تسهیل امور، مردمی‌سازی و تکریم مردم سه موضوع مهم پیش‌روی مدیران و کارگزاران دولت است و یکی از مسئولیت‌های مهم مدیران آن است که مردم از مراجعه به سازمان‌های اداری راضی باشند و کارهایشان با سهولت، سرعت و حفظ کرامت انسانی انجام شود و حتی کار‌هایی که تنگنا‌های قانونی دارد، باید با تکریم، برای مردم روشن شود.


وی، پیگیری را اصل مهم و رمز موفقیت در کار‌ها بیان و اضافه کرد: با یک دستور صرف، کاری از پیش نمی‌رود و مسئولان باید پیگیری را در دستور کار خود قرار دهند و در واقع ایجاد و ارتقای امید در میان مردم بزرگترین طرح (ابر پروژه) دولت مردمی است.

دیگر خبرها

  • رو به سوی بحران؛ چالش‌های بزرگ صداوسیما در جذب مخاطب
  • خبر‌هایی از توزیع غذاهای نذری بین نیازمندان
  • واکنش جبلی به هزینه‌های میلیاردی صداوسیما برای سلبریتی‌ها
  • عقب‌گرد بزرگ جبلی به گذشته؛ سلبریتی گریزی جوابگو نبود همه سلبریتی‌ها مجری شدند!
  • جبلی: صداوسیما با پرداخت‌های غیرمعقول حامیان مالی به چهره‌ها موافق نیست
  • نوروز و رمضان ۱۴۰۳ با رسانه ملی
  • خبر‌هایی از توزیع نذری های نیمه رمضان در سمنان
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی عیدانه در دامغان
  • کاهش چهار درصدی میزان بیکاری در استان اصفهان
  • جنگ در عصر دیجیتال؛ از شبکه‌های اجتماعی تا جنگ ترکیبی