Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدیدترین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال را اعلام کرد که تیم ملی ایران همچنان با 1654 امتیاز و بدون تغییر نسبت به ماه گذشته در جایگاه ششم جهان قرار دارد.

در این رده‌بندی به ترتیب برزیل، اسپانیا،‌ روسیه، پرتغال و آرژانتین در رده‌های اول تا پنجم جهان و بالاتر از ایران قرار دارند.

رده‌بندی 10 تیم نخست جهان به شرح زیر است:

در این رده‌بندی شاگردان ناظم‌الشریعه مانند چند سال گذشته همچنان در رده نخست آسیا قرار دارند و پس از تیم کشورمان تیم‌های ژاپن،‌ تایلند،‌ ازبکستان و لبنان پنج تیم نخست آسیا را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتسال تیم ملی ایران جهان پرتغال آرژانتین ایران لبنان فوتسال تیم ملی فوتسال ایران رنکینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قرقیزستان با نتیجه ۶-۱ به پیروزی رسید تا قاطعانه به مرحله نیمه نهایی برسد.

صفحه رسمی توییتر کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از صعود شاگردان وحید شمسایی به نیمه نهایی تصویری از تیم ملی فوتسال ایران منتشر کرد و نوشت: «ایران به روند حضور خود در نیمه‌نهایی‌های جام ملت‌های آسیا ادامه داد».

در ادامه کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC)، فوتسال ایران را «ثابت‌قدم» خواند.

 

منبع:خبرورزشی 

 

 

دیگر خبرها

  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • ستاره تیم ملی در یک قدمی آقای گلی جام ملت‌ها
  • نیمه‌نهایی با ازبکستان: همه چیز به نفع ایران
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • صعود تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • گل‌های تیم ملی ایران به قرقیرستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • شرایط خوب تیم ملی فوتسال ایران برای دیدار با قرقیزستان در جام ملت های آسیا