Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور خبر داد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان شاهین فتحی در رابطه با امدادرسانی به سیل زدگان طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ استان کشور از جمله استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان و زنجان درگیر سیل و آبگرفتگی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:۲۷ امدادگران هلال احمر در قالب ۷ تیم امدادی در طول این مدت در ۴ شهر و روستا به ۱۱۰ نفر گرفتار در سیل امدادرسانی کردند و همچنین به ۵ نفر خدمات اسکان اضطراری ارائه شد.

معاون عملیات جمعیت هلال احمر ادامه داد: در این مدت یک تن بر اثر برخورد صاعقه در شهرستان تکاب واقع در استان آذربایجان غربی جان خود را از دست داد.

فتحی بیان کرد: امدادگران هلال احمر در ۲۴ ساعت گذشته نسبت به تخلیه آب ۱۴ منزل مسکونی گرفتار در سیل اقدام کردندو همچنین یک دستگاه چادر و ۲۴ تخته پتو را در میان سیل زدگان توزیع کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شاهین فتحی هلال احمر سیل آبگرفتگی صاعقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۳۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا فلاح، با بیان اینکه در ساعت ۱۷:۰۴ دقیقه امروز چهارشنبه زلزله‌ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر منطقه سیرچ کرمان را در عمق ١٠ کیلومتری زمین در ساعت ۱۷:۰۴ به لرزه درآورد گفت: در پی این حادثه ۲ تیم امداد و نجات برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی به روستاهای نزدیک کانون زلزله اعزام شده‌اند.

وی افزود: تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر استان کرمان به حالت آماده باش درآمده اند.

کد خبر 6094536

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور | عملیات امدادی در این استان‌ها ادامه دارد
  • آغاز سیل و آب‌گرفتگی در چهار استان کشـور
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در چهار استان کشور
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت