Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@14:36:01 GMT

آمریکای شمالی سال ۲۰۱۹ یخ می زند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۳۴۷۶

آمریکای شمالی سال ۲۰۱۹ یخ می زند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، قرار است اقتباس تئاتری انیمیشن تحسین شده «یخ زده» که این روزها در تئاتر برادوی روی صحنه است و با استقبال قابل توجه مخاطبان و علاقه مندان به تئاتر و تئاتر موزیکال اجرا می شود، در سال ۲۰۱۹ در شهرهای مختلف آمریکای شمالی نیز روی صحنه برود.

کارگردانی تئاتر موزیکال «یخ زده» بر عهده مایکل گرانداگ از کارگردانان برنده جایزه تونی است و بخش «تولیدات تئاتری کمپانی دیزنی» تهیه کننده این اثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تئاتر موزیکال «یخ زده» برگرفته از انیمیشنی با همین نام است که توسط کمپانی والت دیزنی تولید و اکران شد و توانست ۲ جایزه اسکار بهترین انیمیشن و بهترین ترانه اورجینال را از آن خود کند.

انیمیشن «یخ زده» توانست با فروشی بالغ بر یک میلیارد دلار در فهرست پرفروش ترین فیلم‌های تاریخ سینمای جهان قرار بگیرد.

کد خبر 4303104 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: انیمیشن ایالات متحده آمریکا تئاتر برادوی تئاتر موزیکال تئاتر ایران فیلم سینمایی جشنواره فیلم کن ماه مبارك رمضان سینمای مستند فیلم کوتاه کنسرت موسیقی ویژه برنامه تلویزیونی ماه رمضان موسیقی ایرانی سازمان سینمایی سریال ایرانی نمایشگاه نقاشی درگذشت چهره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر، حسام منظور بازیگر با سابقه تئاتر که پیش از این و در سال ۱۳۹۸ نمایش «الیزابت باتوری» را کارگردانی کرد که با استقبال قابل توجه مخاطبان و منتقدان تئاتر روی صحنه رفت، بعد از ۵ سال و در جدیدترین تجربه کارگردانی خود به سراغ رمان مطرح برام استوکر رفته است.

منظور قصد دارد در سال جاری اقتباسی نمایشی از رمان «دراکولا» را که از شاخص‌ترین آثار کلاسیک ادبیات ژانر وحشت است، روی صحنه ببرد.

تا کنون در سینما و تئاتر جهان اقتباس‌های مختلفی از رمان «دراکولا» شده است که از جمله مطرح‌ترین آن‌ها می‌توان به فیلم «دراکولا» به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا و بازی گری اولد من و آنتونی هاپکینز اشاره کرد.

حسام منظور در حال حاضر فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی را روی پرده سینماهای کشور دارد.

متعاقبا اخبار مربوط به عوامل، مکان و زمان اجرای عمومی این اثر نمایشی منتشر می‌شود.

کد خبر 6091907 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟