Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-همزمان با ٢٨ ارديبهشت ماه روز ملي بزرگداشت خيام نيشابور، هشتمين کنگره ملي شعر از طوس تا نيشابور باحضورسيد عباس صالحي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي عليرضا رشيديان استاندار و سيد سعيد سرابي مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي و جمعي از مسئولين حضور داشتند. در فرهنگسراي سيمرغ نيشابور با تجليل از برگزيدگان به ايستگاه پاياني رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار آريا در نيشابور ،همزمان با ٢٨ ارديبهشت ماه روز ملي بزرگداشت خيام نيشابور، هشتمين کنگره ملي شعر از طوس تا نيشابور باحضورسيد عباس صالحي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي عليرضا رشيديان استاندار و سيد سعيد سرابي مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي و جمعي از مسئولين حضور داشتند. در فرهنگسراي سيمرغ نيشابور با تجليل از برگزيدگان به ايستگاه پاياني رسيد.
در بخش آزاد شعر کلاسيک ابوالفضل محمد زاده آقايي از اصفهان، عليرضا رجبعلي زاده کاشاني از کاشان، مريم مروج از قوچان و حامد باغشني از نيشابور حائز رتبه هاي برتر اين بخش شدند.
در بخش آزاد شعر سپيد، ادريس بختياري و حسين رحماني از مشهد و ابوذر پاکروان از انديمشک رتبه هاي برتر را به دست آوردند.
در بخش ويژه بنا به راي هيات داوران ندا نوروزي از تهران، امان الله ميرزايي از مشهد، معصومه سادات شاکري از نيشابور، نجمه دلدار بهاري از مشهد و خدا بخش صفادل از نيشابور مورد تقدير قرار گرفتند.
در بخش فولکلور محمد درودي از نيشابور و فرامرز اکبري از مشهد  رتبه هاي برتر ار کسب کردند همچنين مرتضي کرخي از نيشابور شاعر پيشکسوت و دکتر يوش کمار از هندوستان لوح تقدير اين کنگره را دريافت کردند.
شاعران نيشابوري برگزيده هشتمين  جشنواره بين المللي شعر«از طوس‌تا نيشابور» به مراسم اختتاميه اين جشنواره که در فرهنگ سراي سيمرغ و فرهنگ سراي وکيلي شهر خودشان برگزار شد ،دعوت نشدند.
شاعر نيشابوري برگزيده  بخش فولکلور اين جشنواره اظهار کرد: متأسفانه از هيچ‌کدام از برنامه‌ها و اختتاميه اين جشنواره مطلع نبودم و روز بعد مراسم از طريق فضاي مجازي از برگزيده شدن و برگزاري مراسم اختتاميه مطلع شدم.
محمد درودي  افزود: متأسفانه از سمت دبيرخانه هيچ‌گونه اطلاع رساني براي برگزيده شدن و دعوت و حضور در اين برنامه نشده بود.
شاعر نيشابوري برگزيده بخش آزاد نيز خاطرنشان کرد: اولين بار که اين موضوع را شنيدم باور نکردم ولي وقتي عکس‌هاي مراسم را در رسانه‌ها ديدم از اين عملکرد دبيرخانه جشنواره تعجب کردم.
حامد باغشني خاطرنشان کرد: طبق پرس‌وجويي که کردم هيچ‌کدام از نفرات برگزيده نيشابوري به اين مراسم دعوت نشده بودند درحاليکه همه جشنواره‌ها به برگزيدگان از قبل اطلاع‌رساني مي شود و انتظار داريم اين موضوع پيگيري شود.
شاعر نيشابوري برگزيده بخش ويژه اين جشنواره بين‌المللي نيزعنوان کرد: من از منتخب شدن خودم خبر نداشتم ولي  با توجه به علاقه‌اي که به خيام داشتم در اين برنامه حضور يافتم و وقتي مجري برنامه  اسمم را خواند متوجه کسب عنوان شدم.
معصومه سادات شاکري ادامه داد: همان‌جا از مسئولان پرسيدم که چرا به برنامه دعوت نشدم؟ و پاسخ اين بود که سه نفر به نمايندگي از همه شاعران دعوت‌شده‌اند.
اين شاعر نيشابوري تأکيد کرد: 18 سال است که در جشنواره‌هاي ادبي شرکت مي‌کنم و داراي مقام هاي زيادي  هستم واين اولين بارنيست  که برگزيده شده‌ام ولي به من اطلاع نداده‌اند.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معرفي برگزيدگان جشنواره بين المللي گلايه شاعران نيشابوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب شعر و فرهنگ و قشر‌های های مختلف مردم محفل شعر ارادت رضوی برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: این مراسم از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی می‌باشد که با حضور شاعران عرب از استان و سایر استا‌های کشور برگزار شد.

مجید منادی افزود: تا قبل از برگزاری جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی چندین برنامه در شهرستان‌های مختلف استان از جمله آبادان، دزفول، شوشتر، شادگان و سوسنگرد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی آخر اردیبهشت با حضور شعرای عرب زبان از کشورمان و سایر کشور‌های جهان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • محصولات تولیدی عشایر مغان برندسازی شود