Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@03:19:15 GMT

شهرداری، جلوی تخلفات "ایران مال" می‌گیرد؟

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۳۹۱۴

دادسرای ناحیه 37 تهران دوهفته پیش دستور جلوگیری از تخلفات ساختمانی مجتمع ایران مال در منطقه 22 تهران را صادر کرد،با این حال عملیات ساختمانی همچنان ادامه دارد.

به گزارش 24 آنلاین، در حکم دادسرای ناحیه 37 که به کلانتری 181 تهران ابلاغ گردیده، دستور داده شده که ضمن جلوگیری از تخلفات ساختمانی،مراتب را به کمیسون ماده 100(ویژه تخلفات ساختمانی) ارجاع دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال کلانتری مزبور حکم را اجرا نکرده است.

در این حال روز گذشته 4عضو شورای شهر تهران با حضور در مجتمع ایران مال با علی انصاری مالک آن به مذاکره پرداختند. گفته می شود این جلسه با هدف حل و فصل تخلفات ایران مال صورت گرفته، حال آنکه رسیدگی به چنین مواردی از وظایف ذاتی شورای شهر نیست و شهرداری باید مستقیما وارد عمل شود.

برخی گزارشها حکایت از بدهی حداقل 3500 میلیاردتومانی ایران مال بابت تخلفات ساخت و ساز دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ایران مال تخلفات مالی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امانی، عضو شورای شهر: ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند

به گزارش صدای ایران از ایلنا، عضو شورای شهر تهران با تاکید بر این که دغدغه مهم و اصلی شهروندان محله جوادیه سکونت اتباع بیگانه است، گفت: شرایط به گونه‌ای است که ۶۰درصد از ساکنان این محلات را اتباع تشکیل می‌دهند. ۱۰ تا ۳۰درصد دانش‌آموزان مدارس این محله نیز از اتباع هستند.

ناصر امانی در دویست و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران در جریان ارائه گزارش بازدید از محله جوادیه با بیان این که ۴۴درصد از بافت این محله فرسوده است، اظهار داشت: علی‌رغم تسهیلاتی که شورا و شهرداری برای نوسازی بافت فرسوده در نظر گرفته‌اند، به دلیل ریزدانگی، نزدیک به ۱۰۰فقره پروانه نوسازی بافت فرسوده در این محله صادر شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان این که شهرداری در روز‌های اخیر به‌خوبی در جمع آوری معتادان عمل کرده است، گفت: مساله‌ای که وجود دارد بازگشت معتادان است؛ کما این که در گذشته نیز بار‌ها به محل بازگشته‌اند.

امانی با بیان اینکه سقف یکی از مدارس محله جوادیه در حال ریزش است، تصریح کرد: تجمع ده‌ها نفر از اتباع در یک واحد مسکونی، نارضایتی مدیران مدارس و درخواست برای راه اندازی مدرسه مجزا برای اتباع در این بازدید مطرح شد.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین درخواست‌های مردم محله جوادیه شامل ساماندهی اتباع بیگانه، جلوگیری از ورود آنها به محلات قدیمی و تعیین تکلیف ریل‌های راه‌آهن است که هیچ‌یک به مسئولیت شهرداری بازنمی‌گردد و وزارت کشور و اداره اتباع باید به این موضوعات رسیدگی کنند.

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند
  • امانی، عضو شورای شهر: ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • خروج علیه شهردار تهران
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر | کدام قرارداد زاکانی تنش‌زا شده؟